آیا می توان با جیلبریک خداحافظی کرد؟ سیبچه، بازارچه اپلیکیشن ایرانی iOS

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر از تلفن های هوشمند استفاده می کنید خیلی بعید است که از بازارچه های اپلیکیشن استفاده نکرده باشید. اپلی ها که حتما با اَپ استور آشنایی دارند و اندرویدی ها هم گوگل پلی و بازارهای دیگر را می شناسند. اما در ایران استفاده از این بازارها بدون محدودیت و سختی نیست.
تبلیغات

سیبچه بازارچه اختصاصی آیفون، آیپد و آیپاد است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است. مهم ترین ویژگی این نسخه عدم نیاز به جیلبریک است. برای استفاده از آن کافی است که از طریق دستگاه خود وارد سایت سیبچه (sibche.ir) شوید. سیبچه جدید روی دیوایس های با iOS نسخه 6 و بالاتر قابل نصب است. سیبچه مثل هر نرم‌افزار دیگری که از اَپ استور دریافت می‌کنید نصب شده و پس از نصب تغییر خاصی در دستگاه شما نمی‌دهد.

رابط کاربری سیبچه منطبق بر iOS7 طراحی شده و فارسی است. داخل بازارچه تعداد زیادی نرم افزار رایگان پیدا می کنید که معمولا از برنامه های پرطرفردارند، همچنین تعداد زیادی برنامه فارسی که برخی در اَپ استور ارائه نشده اند. برنامه موبایل بانک تجارت یکی از این موارد است. برای خرید نرم افزارهای غیر رایگان در سیبچه می توان از سیستم شتاب استفاده کنید.

sibche

ارائه سیبچه بدون نیاز به جیلبریک دسترسی کاربران ایرانی به نرم افزار ها را تسهیل می کند و بازار مناسبی برای توسعه دهندگان نیز محسوب می شود. توسعه دهندگان سیبچه برای جلب رضایت کاربران iOS باید دقت ویژه‌ای به نظرات ایشان و پشتیبانی مناسب از این بازارچه داشته باشند، همچنین برای افزایش تعداد نرم افزارهای این بازارچه با توسعه دهندگان ایرانی همکاری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات