با Downiton.mobi دانلود فایل‌های کامپیوترتان را به گجت اندرویدیتان واگذار کنید

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
بسیاری از کاربران زمان زیادی را صرف انتقال فایل‌های دانلود شده در کامپیوتر به تلفن هوشمند خود می‌کنند. اما آیا  دوست دارید تا لینک‌های شما به صورت خودکار و به جای ذخیره در کامپیوتر، مستقیما در گجت اندرویدیتان دانلود شوند؟‌ Down it on mobi در اختیار شماست. برای آشنایی بیشتر با کارآیی این اپلیکیشن با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و تلفن‌هوشمند یکی از آن کارهای عذاب آوری است که ممکن است بارها با آن مواجه شوید. اکثر ما برای دسترسی به اینترنت یا وبگردی از کامپیوتر استفاده می‌کنیم و زمانی که فایل مفیدی همچون یک فیلم، عکس، آهنگ یا فایل APK یک اپلیکیشن را پیدا می‌کنیم، ابتدا ناچاریم تا آن‌ را در کامپیوتر دانلود کنیم، سپس از طریق بلوتوث یا USB به تلفن هوشمندمان انتقال دهیم که این پروسه مدت زمان زیادی از وقت با ارزشمان را هدر می‌دهد. اما اکنون در تلفن‌های هوشمند امروزی، می‌توانید فایل‌ها را به صورت مستقیم در گجت‌تان دانلود کنید. برای اینکار تنها کافی است از Downiton.mobi کمک بگیرید. این نرم‌افزار یک سرویس رایگان برای اندروید بر پایه وب است که به شما این اجازه را می‌دهد، وقتی در حال وب‌گردی در کامپیوتر هستید، فایل‌های دلخواهتان را بصورت مستقیم بر روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید.

برای شروع، شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری Downiton.mobi دارید. برای انجام این کار، به سایت Downiton.mobi بروید و گزینه Register در سمت راست بالا را انتخاب کنید. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و کلمه تاییدیه یا Validation text را در جای مخصوص خود وارد کنید.

سپس اپلیکیشن Downiton.mob را از Play Store  بصورت رایگان دریافت کنید. این نرم افزار بسیار کم حجم است و نصب آن زمان زیادی نمی‌برد. بعد از نصب، اپلیکیشن را اجرا کرده و با حسابی که برای ثبت نام در سایت ساخته بودید، وارد شوید.

هم‌اکنون رابط کاربری اپلیکیشن پیش روی شما نقش بسته است که همانطور که می‌بینید استفاده از آن بسیار ساده است و در آن از تنظیمات زیادی که بخواهد استفاده از آن‌را دشوار کند، خبری نیست. تنها کاری که می‌توانید در این رابط کاربری جمع و جور انجام دهید،  این است که یا از حساب کاربری‌تان خارج شوید یا به قسمت فایل‌های دانلود شده بروید.

اما نکته عجیب و حتی ناخوشایند این رابط کاربری آن است که به شما اجازه انتخاب محل دیگری برای ذخیره فایل‌های دانلودی را نمی‌دهد. برای این کار باید به تنظیمات دانلود رفته و محل پیش فرض دانلود را تغییر دهید.

Downiton.ui

چگونه از طریق این نرم‌افزار یک دانلود را به تلفن هوشمند خود بفرستید؟از طریق کامپیوتر به سایت این اپلیکیشن رفته و بعد از ورود به حساب کاربریتان، لینک دانلود را در قسمت مشخص شده وارد کنید، سپس گجت خود را انتخاب کرده و گزینه Down it on mobi را انتخاب کنید تا به صورت خودکار دانلود بر‌روی تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان آغاز شود. اگر گجت شما به اینترنت متصل نباشد و یا شما در تنظیمات اپلیکیشن، دانلود را غیر‌فعال کرده‌ باشید، به محض اتصال دوباره به وای‌فای دانلود آغاز خواهد شد. این اپلیکیشن همچنین در قسمت تارخچه خود، 10 آیتم اخیر شما را ذخیره می‌کند و وضعیت آنها را به‌عنوان تکمیل یا در انتظار دانلود نشان می‌دهد.

به طور کلی Downiton یک اپلیکیشن خوب  و کاربردی ولی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های اندک است. اگر شما از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید یا از سرویس دیگری اطلاع دارید، تجربیات و راه‌حل های جایگزین‌تان را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات