لانچر کیت کت را هم‌اکنون در تلفن اندرویدی خود تجربه کنید

پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید برای تجربه اندروید کیت‌کت صبر کنید، در اینجا می‌خواهیم نحوه نصب لانچر کیت‌کت را برایتان آموزش دهیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای اینکه به نسخه جدید اندروید دسترسی پیدا کنید، یا باید گوشی اندرویدی Nexus 5 بخرید و یا برای آپدیت گجت خود به کیت کت صبر کنید. اما اگر برای استفاده از این دستاورد تازه گوگل نمی‌توانید صبر کنید، در این مقاله نحوه نصب لانچر کیت کت را برایتان آموزش می‌دهیم.

مطلوب‌ترین جنبه اندروید کیت‌کت ظاهر اصلاح شده صفحه لانچر  آن است. اما چگونه می‌خواهید به این لانچر دست پیدا کنید؟ اولین گام، دنبال کردن این موضوع در فروم توسعه‌ دهندگان XDA است.

پست اول شامل مجموعه‌ای از دستورعمل‌ها و لینک دانلود سه فایل فشرده APK است که نیازمند نصب آن با ترتیبی که گفته خواهد شد، می‌باشید.کاربران حرفه‌ای که برای باز کردن فایل‌های زیپ در تلفن‌های هوشمند خود مشکلی ندارند و به سادگی می‌توانند از برنامه مدیریت فایل‌ها بهره ببرند می‌توانند این سه فایل فشرده را دانلود و سپس بر روی گجت‌های اندرویدی خود نصب کنند. ولی در کل پیشنهاد ما به شما خصوصا اگر تلفن هوشمند شما از اپلیکیشن مدیریت فایل پشتیبانی نمی‌کند، آن است که ابتدا فایل فشرده را در رایانه خود دانلود کنید، آن‌ را از حالت فشرده خارج کرده و فایل‌ها را در جایی که دسترسی به آن آسان است قرار دهید.

سپس برای اینکه فایل‌ها را به تلفن هوشمند خود انتقال دهید، هر فایل را به‌ صورت جداگانه به اکانت خودتان ایمیل یا بلوتوث کنید تا از این طریق به گوشی منتقل شود. دقت کنید که شما باید قادر به دیدن آن ایمیل از گجت خود باشید. حتی اگر اکانت سرویس‌هایی همچون  Dropbox‌ یا Google Drive دارید آن‌ها را به آنجا منتقل کرده وسپس بر روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید.

ولی پیش از نصب کردن اپلیکیشن‌ها، باید از اینکه تلفن هوشمند شما برای نصب برنامه‌های خارج از سورس گوگل آماده باشد، اطمینان حاصل نمایید. برای انجام این کار به قسمت setting بروید، security را انتخاب کنید، سپس باید گزینه unknown sources را فعال کنید. از تیک خوردن این قسمت مطمئن شوید و سپس به صفحه اصلی بازگردید.شما  ممکن است با بدترین سناریو ممکن یعنی ریست شدن به تنظیمات کارخانه مواجه شوید، پس خود را آماده کنید.

اعضای انجمن XDA اکثرا از نتایج مثبت و موفقیت‌آمیز لانچر کیت‌کت در گجت‌هایی با سیستم عامل اندروید 4.2 یا بالاتر گزارش دادند. ولی در نسخه‌های پایین‌تر اندروید احتمال مشاهده هر نتیجه‌ای وجود دارد. حتی گاهی قابلیت‌هایی همچون دستورهای صوتی Google Now به درستی کار نمی‌کنند. پس اگر سیستم عامل گجتتان از اندروید نسخه 4.2 پایین‌تر است، با ریسک خودتان این کار را انجام دهید. حتما قبل از انجام این کار نیز از عکس‌ها، فیلم‌ها، اطلاعات و تنظیمات خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

با دسترسی به فایل‌ها در تلفن هوشمندتان توسط ایمیل یا هر روش دیگری که قبلا انتخاب کردید، ابتدا فایل PreBuiltGMScore را انتخاب کنید. ممکن است به شما درمورد چگونگی نصب APK حق انتخاب بدهد.

ما Package Installer را توصیه می‌کنیم. ممکن است به شما در مورد اینکه شما در حال جایگزینی فایل‌هایی که در گجتتان وجود دارد هستید، هشدار دهد که البته مشکلی ندارد. پس از نصب گزینه Done را انتخاب کرده به سراغ فایل بعدی به نام Velet APK بروید. همان مراحلی که در فایل قبلی گفته شد را دوباره انجام دهید و در نهایت به سراغ GoogleHome APK بروید. حالا دیگر تمام شده است. می‌توانید از لانچر اندرویدی خود لذت ببرید. به‌ عنوان آزمایش لانچر، نقطه‌ای خالی بر روی صفحه نمایش را لمس کرده و انگشت خود را در همان حالت نگه دارید تا تنظیمات عوض کردن والپیپر، قرار دادن ویجت‌های صفحه نمایش و پیکربندی Google Now ظاهر شود.

اگر همه چیز به خوبی اجرا شد، باید به شما تبریک گفت. اگر می‌خواهید تلفن خود را کاملا به یک محصول نکسوسی بدل کنید، حالا تنها موضوع باقی مانده انتخاب کردن والپیپرهای جدید و مشابه کیت کت برای دگرگون شدن اندروید شما و تبدیل شدن به یک دستگاه نیمه نکسوس با طعم کیت کت است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات