چگونه ریمایندرها را در Google now مدیریت کنیم

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به کمک بروز رسانی‌های جدیدی که برای دو اپلیکیشن Google now و Google Keep عرضه شده، قابلیت‌های خوبی در اختیار کاربران برای یادآوری کارها و تهیه‌ی لیست‌های خرید، امور روزانه و ... قرار گرفته است. در این مطلب به معرفی چند راهکار می‌پردازیم تا بتوانید بیشترین بهره وری را در خود ایجاد کنید.
تبلیغات

ریمایندرها در Google Now، کارایی بالایی دارند، اما مشکل این است که ویرایش آن‌ها مشکل است. به طور مثال، شما تعیین می‌کنید که اپلیکیشن، موقع شروع برنامه‌ی تلویزیونی محبوبتان هشدار بدهد، اما اگر نظرتان عوض شد و خواستید این هشدار را حذف کنید یا زمان پخش برنامه تغییر کرد چه می‌کنید؟

برای این کار، Google Now را اجرا کرده و به سمت پایین و تا انتهای کارها اسکرول کنید. سپس آیکون Menu را انتخاب کرده، بر روی Settings تپ کنید و از بخش My Stuff، گزینه‌ی Reminders را انتخاب نمایید. در اینجا لیست کارها و یادآوری‌های خود را که در Google Now یا Google Keep ثبت کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. حالا با انتخاب هشدار مورد نظر آن را حذف کرده یا تنها تغییرات دلخواه را اعمال کرده و ذخیره کنید.

Google Now My Stuff Settings 270x445

پیشنهاد می‌کنیم که دو اپلیکیشن نام‌برده را حتما در کنار یکدیگر استفاده کنید تا هیچ‌گاه از وظایف و کارهایتان غافل نشوید. یادآوری مطالعه‌ی یک یادداشت، زمان پخش یک برنامه‌ی تلویزیونی یا هرچیزی که فکرش را بکنید آگاه شوید.

Google Now Reminders 270x445
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات