مهاجرت از آیفون به HTC One به کمک HTC Sync Manager

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
کوچ از اکوسیستمی مانند iOS به اندروید با دردسرهایی همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به انتقال مخاطبان، عکس‌ها و تصاویر پس زمینه  اشاره کرد.
تبلیغات

HTC نیز به این امر واقف بوده و برای راحتی کاربران جدید خود راهکاری اندیشیده تا بتوانند به آسانی اطلاعات خود را انتقال داده و با آرامش بیشتری به محیط جدید عادت کنند. برای آشنایی با چند و چون این کار، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تنها چیزی که نیاز دارید، یک کامپیوتر با یک درگاه USB و نرم افزار آیتونز است.  ابتدا باید برنامه‌ی  HTC Sync Manager را نصب کنید که می‌توانید آن را به رایگان از وب سایت HTC دریافت کنید.

1

پس از نصب و اجرای برنامه، HTC One را به کامپیوتر خود وصل کرده، بر روی گزینه‌ی  More و سپس iPhone TRANSFER کلیک کنید. حالا باید بک‌آپی که قبلا توسط آیتونز از اطلاعات خود گرفته‌اید را به برنامه بدهید.

1_1

برای گرفتن بکاپ، آیفون را به کامپیوتر متصل کرده، آیتونز را اجرا و مطابق تصویر زیر عملیات را انجام دهید.

2

حالا از داخل لیست، مواردی که می‌خواهید به تلفن وان جدیدتان منتقل شود را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، گزینه‌هایی چون: Contacts به معنی مخاطبان، Calendar به معنی تقویم برای همگام سازی رویدادها، Messages برای پیام‌های ارسالی و دریافتی، Camera Roll برای عکس‌های گرفته شده توسط دوربین، Wallpaper برای تصاویر پس زمینه، Bookmarks برای لیست وب سایت‌های بوکمارک شده در مرورگر سافاری را در اختیار دارید.

3

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی Start، بی‌درنگ به صفحه اصلی برنامه منتقل می‌شوید و ممکن است که فکر کنید که کار تمام است و دستگاه را جدا کنید، اما بدانید که عجله همیشه بلای جان است، پس صبور باشید و شکیبایی پیشه کنید تا وضعیت عملیات که در قسمت پایینی صفحه سمت چپ در حال نمایش است، به اتمام برسد.

4

کاربران تلفن‌های اندرویدی نیز می‌توانند برای مهاجرت به HTC One از همین نرم افزار استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات