آشنایی با Game Center، اپلیکیشن مدیریت بازی‌های آیفون

پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اپلیکیشین Game Center، سرویس اختصاصی iOS در زمینه بازی‌های دستگاه اپلی است که به گیمرها فرصت می‌دهد، با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کرده و امتیازهای خود را با دوستان و سایر کاربران مقایسه کنند. با همه این‌ها بعضی از کاربران iOS با این اپلیکیشن زیاد آشنا نیستند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با نحوه استفاده از Game Center آشنا شویم.
تبلیغات

در چند سال گذشته، تعداد کمی از ویژگی‌های آیفون و سایر تلفن‌های هوشمند به اندازه بازی‌های آن‌ها پیشرفت کرده و متحول شده‌اند. گاهی اوقات معرفی یک بازی مثل Angry Birds و Cut The Rope با استقبال شدید کاربران مواجه شده و موجی عظیم به راه انداخته‌اند.

وجود سبک‌های مختلف بازی، مثل معمایی، اکشن و... نشان علاقه کاربران و توسعه‌دهندگان به این بازار مفرح است.

Game Center به گیمرهای تنها فرصت می‌دهد، قابلیت‌های خود را در مقابل رقبای واقعی با چالش بکشند.

اضافه نمودن دوستان به Game Center

برای معرفی دوستان خود، ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و سپس در منوی پایین بر روی Friends بزنید، حالا در صفحه باز شده با زدن بر روی کلید «+»، می‌توانید با وارد کردن ایمیل یا نام‌ مستعار (Nickname) کاربر، درخواست دوستی خود را برای وی ارسال کنید.

بررسی نکسوس 5 گوگل
2

اجرای بازی‌های چند نفره در Game Center

- به کمک Game Center

مرحله اول: در دستگاه iOS خود، Game Center را اجرا نموده و وارد تب Friends بشوید. در این تب می‌توانید دوستان خود را مشاهده کنید. با زدن بر روی نام هر یک از دوستان، می‌توانید پروفایل کامل او و بازی‌های مشترک (In Common) بر روی دو دستگاه را مشاهده کنید. علاوه بر این بازی‌هایی که در دستگاه دوستتان وجود داشته و بر روی دستگاه نصب نیست، نمایش داده می‌شوند.

بررسی نکسوس 5 گوگل
4

مرحله دوم: در لیست بازی‌های نمایش داده شده در صفحه دوست خود، بازی دلخواه را انتخاب کنید. حالا در صفحه باز شده بر روی کلید Play بزنید.

5
6

- به کمک بازی‌هایی که از Game Center پشتیبانی می‌کنند

بازی را اجرا نموده و بر روی گزینه Multiplayer بزنید.

7
8

پس از ورود به صفحه Multiplayer، بر روی گزینه Invite Friends بزنید تا دوست خود را برای شرکت در بازی دعوت کرده و بازی را شروع کنید.

Soccer-3
Soccer-4

مشاهده امتیازها در Game Center

برای اینجا آمار عمل‌کرد و سطح مهارت خود را در Game Center محک بزنید به صورت زیر عمل کنید.

مرحله اول: Game Center را اجرا نموده و در منوی پایین بر روی گزینه Games بزنید. حالا در صفحه باز شده، بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید، تا عمل‌کرد شما در آن بازی نمایش داده شود.

9

مرحله دوم: در صفحه بازی، می‌توانید جدول رده‌بندی جهانی گیمر‌های آن بازی مشاهده نموده و رتبه خود در جدول جهانی مشاهده کنید. علاوه بر این صورتی پشتیبانی بازی، با زدن بر روی گزینه Achievements می‌توانید مدل‌ها و جوایزی را که به دست آورده‌اید مشاهده کنید.

9
11

این‌ هم از معرفی اولیه Game Center، تجربه‌کاربری و دانسته‌های خود را درباره این اپلیکیشن، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات