استفاده از Newsstand به عنوان فولدر در iOS

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر از کاربران iOS هستید، می‌توانید با طی نمودن چند مرحله، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های دلخواه خود را در اپلیکیشن Newsstand قرار داده و از این اپلیکیشن، به عنوان فولدر استفاده کنید. در این روش، نیازی به جیلبریک نمودن دستگاه نیست. علاوه بر این، برای انجام این کار به هیچ وب‌سایت یا اپلیکیشن واسطه‌ای نیاز نخواهید بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیار خب! برای انجام این کار به صورت زیر عمل کنید:

- گام نخست: اپلیکیشن Newsstand را در صفحه دوم قرار دهید.

- گام دوم: تمام اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را به صفحه سوم بکشید.

- گام سوم: به صفحه سوم، یعنی جایی که اپلیکیشن‌های مد نظر شما قرار دارند، بروید.

- گام چهارم: کلید Home را یکبار فشار داده و بلافاصله یکی از اپلیکیشن‌هایی را که می‌خواهید در Newsstand درج کنید، لمس کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید.

- گام پنجم: همچنان که به دلیل فشردن کلید Home، دستگاه به صفحه اصلی می‌رود، انگشت خود را بر روی اپلیکیشن نگه دارید.

- گام ششم: حالا انگشت خود را از صفحه برداشته و بلافاصله به صفحه دوم، یعنی صفحه‌ای که Newsstand در آن قرار دارد بروید.

- گام هفتم: اگـــــر تـــمـــام مراحــــل فـــــوق را به درستی انجــــــام داده باشیــــــد، آیکون‌ها شـــــروع به لرزیدن خواهند کرد (فعال شدن Wiggle Mode).

- گام هشتم: حال  اپلیکیشن Newsstand را لمس کنید تا اجرا شود. سپس با فشردن کلید Home اپلیکیشن در Newsstand درج خواهد شد.

- گام نهم: در این مرحله، اپلیکیشنی که در گام چهارم انتخاب نموده‌اید در Newsstand نمایش داده خواهد شد.

اگر در گام هفتم، Wiggle Mode فعال نشد، به معنی عدم موفقیت در انجام کار است و باید مجدداً تلاش کنید. تسلط به این کار، ممکن است مستلزم صرف زمان و تمرین باشد. اما به مرور، به نحوه انجام کار مسلط خواهید شد. نیازی نیست با سرعت زیاد این‌ کار را انجام دهید. تنها کافی به صورت دقیق گام‌های فوق را همانند آنچه در ویدئو نمایش داده شده است دنبال کنید.

به احتمال زیاد، در انجام گام چهارم با مشکل مواجه خواهید شد. مطمئن شوید که پس از فشردن کلید Home، به صورت دقیق بر روی اپلیکیشن مورد نظر خود زده و انگشت خود را نگه دارید. علاوه بر این دقت داشته باشید که پس از رفتن به صفحه اصلی، بدون درنگ به صفحه دوم بروید. در این مرحله باید کمی سریع عمل کنید، در غیر این صورت، موفق نخواهید شد.

با توجه به اطلاعات ما، محدودیتی در انجام کار و تعداد اپلیکیشن‌ها وجود ندارد.

نکته خوب در این ترفند آن است که بر خلاف روش‌های قبلی، شما می‌توانید، اپلیکیشن‌ها را به صورت مستقیم از درون Newsstand اجرا کنید.تنها مشکلی که تا این لحظه به آن پی برده‌ایم، این است که با راه‌اندازی دوباره دستگاه، اپلیکیشن‌ها از Newsstand حذف شده و شما باید تمام مراحل را مجدداً طی کنید. علاوه بر این، بدون راه‌اندازی مجدد دستگاه، قادر به حذف اپلیکیشن‌ها از Newsstand نخواهید بود. پس بهتر است اپلیکیشن‌ها را هوشمندانه انتخاب کنید.

Folder In Folder

نکته: همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، به کمک همین روش، شما می‌توانید یک فولدر را در فولدر دیگر درج کنید. اما این کار را توصیه نمی‌کنیم. چرا که بعد انـــجام این کار، باز کــردن پوشــه‌های داخلی، بلافاصله منجر به هنگ کردن اسپرنیگ‌بورد (Springboard Crashing) خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ تجــــربه کاربری خود را در این زمینـــــه با دوستانتـــــان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات