اپل به منظور حل مشکل WiFi در سیستم‌عامل iOS 6 بسته بروزرسانی منتشر کرد

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
کاربران آیفون و آیپد پس از بروز رسانی به نسخه ۶ سیستم‌عامل iOS از مشکلات مربوط به اتصال به شبکه Wi-Fi شکایت داشتند، در iOS 6 حتی زمانی که کاربر به شبکه Wi-Fi متصل بوده بازهم از پهنای باند اینترنت شبکه مخابراتی استفاده می‌شود که موجب بالا رفتن هزینه کاربر می‌شود. اپل نیز برای حل این مشکل سریعا یک به‌روزرسانی منتشر کرده است.
تبلیغات

در کمتر از 2 هفته پس از انتشار سیستم عامل iOS 6 ، اپل هنوز در حال کار روی مشکلات نرم‌افزاری و اشکالات این سیستم عامل است.

امروز شرکت اپل یک بسته به‌روزرسانی برای حل مشکل دستگاه‌هایی که در شبکه مخابراتی Verizon کار می‌کنند منتشر کرد که استفاده دستگاه از اینترنت شبکه مخابراتی در هنگام اتصال WiFiرا برطرف می‌کند.

اپل کاربران شبکه مخابراتی Verizon (آیفون 5 به صورت Unlock در این شبکه به فروش می‌رسد و به صورت بین‌المللی در شبکه GSM نیز قابل استفاده است) را تشویق به انجام دستورالعملی مشخص کرده است که مشکل WiFi آن‌ها برطرف شود:

- ابتدا به این بخش بروید: Setting > General > About

- سپس یک اخطار مشاهده می‌کنید در این حالت باید به منظور به‌روزرسانی تنظیمات مهم، کمی صبر کنید.

iphone-wifi-problem-verizon-fixed-update-notif

- سپس دکمه OK را لمس کنید کنید.

- دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید، سپس آیفون خود را خاموش کنید.

- دوباره دستگاه را روشن کنید.

- بعد از اینکه دستگاه ریستارت شد، به بخش Setting > General > About رفته و به پایین صفحه پیمایش کنید تا عبارت Verizon 13.1 را مشاهده کنید.

هرچند که Verizon آیفون 5 را به صورت قفل نشده و دارای پشتیبانی از شبکه GSM به فروش می‌رساند، اما بااین‌حال تا زمانی که اپل یک به‌روزرسانی جامع برای سیستم عامل ارائه نکند، باید صبر کرد. چراکه مشکلاتی که گزارش می‌شوند انواع مختلفی دارد و تنها به تداخل شبکه مخابراتی در هنگام اتصال WiFi ختم نمی‌شوند.

هنوز در مورد اینکه مشکلات دیگر اتصال WiFi نیز در دستور کار این شرکت وجود دارد یا خیر ، خبری در دست نیست، اما چیزی که واضح است توجه این شرکت به حل سریع مشکلات این سیستم عامل است. بنابراین نباید نگران حل آن‌ها بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات