گوشی اندرویدی خود را به سرعت‌سنج دستی تبدیل کنید!

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
با این برنامه جالب می‌توانید سرعت خودرو یا دوچرخه یا دویدن خود را از طریق گوشی موبایل اندازه بگیرید.
تبلیغات

حوزه کاربرد گوشی‌های‌ اندرویدی روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود. از برنامه‌های غذایی و رژیم درمانی تا دانشنامه‌های گوناگون و کتابخانه‌هایی به بزرگی عظیم‌ترین کتابخانه‌های تاریخ، و حال آن‌ها می‌توانند همه چیز را برایمان‌ اندازه‌گیری کنند. امروز قصد داریم برنامه جالبی برای سنجش سرعت در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر قصد دارید تا سرعت جاری، میزان سرعت متوسط و یا حتی صفر تا صد را خودتان‌ اندازه‌گیری کنید بهتر است تا پایان با زومیت همراهی کنید!

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی که حتما باید نصب کنید

مطمئناً سرعت پیاده روی و یا دوی بسیاری از دوستان به‌اندازه من کند و غیر قابل‌اندازه گیری است! اما اگر دوچرخه سوار هستید یا احیاناً دوست دارید سرعت وسیله نقلیه خود را در لحظه داشته باشید می‌توانید از سنسور جی پی اس گوشی‌ اندرویدی عزیزتان کمک بگیرید. برنامه SpeedView قادر است به کمک این قابلیت دادهای جالب و بامزه ای را در اختیار شما قرار دهد.

پس از دریافت و نصب برنامه کافی است آن را اجرا کنیم. حال در زمینه تیره از بالا با یک قطب نمای خطی، یک عقربه آنالوگ و نمودار گراف سرعت روبرو می‌شویم. اگر سرعت سنج‌های دیجیتال را‌ ترجیح می‌دهید، کافی است با نوک انگشت تان عقربه را لمس کنید.

speedview-1

در عین حال می‌توانید با لمس نمودار سرعت، به سایر نمودارهایی چون زمان، سرعت متوسط، سرعت بیشینه، ارتفاع و حتی ساعت، دسترسی بهینه‌ای داشته باشید. اگر هوس کردید تا ماژلان‌بازی دربیاورید و کنجکاو شده اید تا قدری موقعیت فعلی خود را با نقشه خوانی بیابید، بهتر است با لمس روی قطب‌نمای خطی، به یک قطب نمای کلاسیک دست یابید.

speedview-2

برای دسترسی به سایر اطلاعات و جزئیات تنها کافی است نمودار گراف سرعت را باز هم لمس کنید. در اینجا با فهرست بلندبالایی از مجموع فاصله طی شده، زمان حرکت، زمان توقف، مجموع زمان، متوسط حرکت و میزان متوسط کل دست می‌یابید. از این گذشته در این صفحه می‌توانید اطلاعات مربوط به شتاب صفر تا صد وسیله نقلیه را نیز متوجه شوید.

speedview-3

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه برنامه SpeedView استفاده از قابلیت HUD (نمایش بالاسری) است. بدین‌ ترتیب می‌توانید پس از اجرای برنامه آن را بر روی داشبورد خودرو گذاشته و در حین رانندگی از جزئیات سرعت خود مطلع شوید. برای این منظور به فایل ویدئویی زیر و بخش تنظیمات برنامه رجوع نمایید.

SpeedView برنامه‌ای رایگان است اما دارای نسخه فاقد تبلیغات (Pro) با قیمت ۲.۹۵ دلار نیز هست.

لینک دانلود SpeedView در Google Play

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات