با برنامه Android HiFiگجت آندرویدی تان را به پخش کننده موسیقی ابری تبدیل کنید

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر سرویس AirPlay اپل با استفاده از اتصال اینترنتی Wi-Fi امکان گوش کردن به موسیقی ابری را برای کاربران گجت‌های اپلی مهیا ساخته بود. حال آندروید بازها نیز می‌توانند با استفاده از برنامه رایگان Android HiFi به موسیقی‌های موجود در iTunes گوش فرادهند.
تبلیغات

تلفن‌های هوشمند ابزار بسیار خوبی برای گوش دادن به موسیقی به شمار می‌روند، در این مقاله قصد داریم نحوه‌ گوش دادن به فایل‌های موسیقی که در سرویس‌های ابری (کلاد) ذخیره شده‌اند را به شما عزیزان آموزش دهیم. بدین ترتیب فضای محدودی که در کارت‌های حافظه این دستگاه‌ها وجود دارد از این پس با فایل‌های متعدد موسیقی و آلبوم‌های دوست داشتنی مان دیگر پر نشده و می‌توانیم این فضا را به نحو هوشمندانه‌تری بکار گیریم. البته به شرطی که در میانه راه ترافیک اینترنت‌تا به پایان نرسد!

برنامه Android HiFi به ما این امکان را می‌دهد تا با بهره‌گیری از فناوری AirPlay اپل، به فایل‌های موسیقی که در مک یا ابزارهای iOS مان داریم، در یک تبلت یا گوشی اندرویدی گوش دهیم. به‌طور مثال برای لذت بردن از آلبوم‌های iTunes تان در تبلت Nexus 7 کافی است این برنامه مجانی را نصب و راه اندازی کنید.

اگر اسپیکرهای موجود در گجت آندرویدی تان چندان چنگی به دل نمی‌زند، بهتر است دست به جیب شده و یک هدفون مناسب برای این منظور تهیه فرمایید.

لینک دانلود Android HiFi از Google Play

این برنامه خالی از نقص نیست و برای اجرا به سرورهای ویژه‌ای متکی است، و متاسفانه هنوز قادر به بازپخش فایل‌های ویدئویی نیست (موضوعی که امید می‌رود در نگارش‌های آتی به آن، نیز پرداخته شود). از این گذشته نمی‌توانید کنترل خوبی روی نحوه‌ی پخش فایل‌ها داشته باشید. با همه این اشکالات Android HiFi برای گوش دادن به آلبوم‌های ابری‌ گزینه خوبی است.

قبل‌تر نیز برنامه DoubleTwist برای اجرای فایل‌های صوتی و تصویری Apple TV از طریق سامانه AirPlay به بازار آمده بود که برای استفاده در منزل انتخاب قابل توجهی است. اما اگر شما هم خوره موسیقی هستید و دوست دارید تا در همه جا و همه حال از این لذت بیکران بهره ببرید Android HiFi را از یاد نبرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات