چگونه ویژگی یادداشت برداری در صفحه‌ خاموش را روی نسل‌های قبلی گلکسی نوت استفاده کنیم؟

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
ویژگی Screen Off Memo است که در حال حاضر مختص گلکسی نوت ۵ است اما اگر علاقه دارید تا در سایر گوشی‌های نوت نیز از این ویژگی استفاده کنید.
تبلیغات

سامسونگ تغییرات بسیاری در گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ ایجاد کرد که از آن جمله می‌توان به پردازنده‌ی قدرتمند، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و طراحی زیبا اشاره کرد. اما یکی دیگر از این بهبودها که طرفداران زیادی پیدا کرده، Screen Off Memo است که در حال حاضر مختص گلکسی نوت ۵ است اما اگر علاقه دارید تا در سایر گوشی‌های نوت نیز از این ویژگی استفاده کنید در ادامه با زومیت همراه باشید.

ممکن است شما نیز از دارندگان نوت‌های نسل قبل باشید و به این دلیل در حال حاضر نمی‌توانید از ویژگی Screen Off Memo که مختص نوت ۵ است، استفاده کنید. اما یکی از توسعه‌دهندگان انجمن XDA راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

این ویژگی در حال حاضر توسط یک فایل نصبی ساده .apk بر روی نوت ۳، نوت ۴ و نوت اج قابل استفاده است. البته می‌توان این اپلیکیشن را بر روی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس نیز نصب کرد، اما قلمی برای بهره‌گیری از این ویژگی نخواهید داشت.

اگر شما نیز قصد استفاده از این ویژگی را دارید به این لینک برای طی مراحل نصب و دانلود مراجعه کنید و سپس تجربه‌ی خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات