تصاویر فاش شده از پنل جلویی آیفون خبر از احتمال وجود فورس تاچ می‌دهند

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
تا بدین لحظه اطلاعات و عکس‌های زیادی از نسل بعدی آیفون فاش شده است. اکنون نیز تصاویری از پنل جلوی این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شده است که اطلاعات جدیدی در خصوص آیفون‌های پیش رو به ما می‌دهند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر پیشین فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های اپل، علاوه بر استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و نمونه ۵ مگاپیکسلی در جلو، از حضور احتمالی فناوری فورس تاچ نیز خبر می‌دادند.

عکس فاش شده قاب جلوی آیفون

اما برای اولین بار عکس‌هایی از پنل جلوی آیفون 6s پلاس منتشر شده است. طبق این عکس کابل‌ها و نوع چیدمان همانند پنل‌های به کار برده شده در آیفون 6 پلاس هستند، که این موضوع خبر از استفاده از همان صفحه نمایش نسل قبلی را می‌دهد. اما تغییر کوچکی در این پنل دیده‌ می‌شود که به احتمال قریب به یقین مربوط به کنترلر فناوری فورس تاچ است.

قاب جلوی آیفون

هم‌چنین از سطح بیرونی این پنل می‌توان به شباهت ظاهری دو دستگاه پی برد که این مساله بر عدم تغییر ظاهر نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل تاکید می‌کند. با توجه به روند طراحی و تولید اپل در خصوص گوشی‌های هوشمند، پیش از فاش شدن این تصاویر نیز ‌می‌توانستیم این جنبه از آیفون‌های جدید را پیش‌بینی کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات