چگونه با مک‌بوک از صفحه نمایش آیفون خودفیلم بگیریم؟

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر از طرفداران محصولات اپل هستید و گوشی آیفون و لپ‌تاپ مک‌بوک ساخت این شرکت را دارید، می‌توانید با استفاده از هماهنگی بی‌نقص سیستم‌عامل دو دستگاه، کارهای دلخواه بسیاری را انجام دهید. یکی از این ویژگی‌ها، امکان ضبط تصاویر به صورت مستقیم از صفحه نمایش آیفون بر روی مک است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

به دلیل هماهنگی سیستم‌عامل مک‌بوک‌ و آیفون، می‌توان کارهای بسیاری را ساده‌تر از دیگر سیستم‌های عامل انجام داد. برای مثال با انجام چند کار ساده می‌توانید ویدئویی از صفحه‌نمایش آیفون خود بر روی مک‌بوک ضبط کنید که در ادامه و در چند مرحله‌ی ساده، به مرور آن خواهیم پرداخت:

۱. آیفون خود را توسط یک کابل یو‌اس‌بی به مک متصل کنید.

۲. نرم‌افزار پیش‌فرض QuickTime player را اجرا کنید.

Open the QuickTime player it comes pre installed on Mac 002

۳. از منوی برنامه، بر روی بخش فایل کلیک کرده و گزینه‌ی New Movie Recording را انتخاب کنید (می‌توانید از کلید میان‌بر Cmd-Alt-N نیز استفاده کنید)

Select File and pick New Movie Recording from the drop d 002

۴. کوئیک تایم پلیر پنجره‌ای باز کرده و دکمه‌ی دایره‌ای و قرمز رنگ Record را به شما نمایش خواهد داد. به صورت پیش‌فرض این گزینه باعث ضبط تصویر توسط دوربین مک می‌شود. برای تغییر آن بر روی فلش کنار دکمه‌ی Record کلیک کرده و آیفون خود را انتخاب کنید

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

۵. کوئیک تایم پلیر حالا بر روی صفحه‌نمایش مک شما، آیفونتان را نیز به نمایش می‌گذارد. با کلیک بر روی دکمه‌ی Record می‌توانید ویدئویی از صفحه نمایش گوشی آیفون خود تهیه کنید.

Voila QuickTime Player will now show you a mirrored imag 002
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات