معرفی ۹ اپلیکیشن جدید پلی‌استور

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
مطالعه 6 دقیقه
هر روز تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن به Google play store اضافه می‌شوند؛ اما بررسی همه‌ی این برنامه‌ها وقت‌گیر و کسل‌کننده هستند. با زومیت همراه باشید تا ۹ مورد از بهترین این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم. با زومیت همراه باشد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    تعداد برنامه و بازی‌های پلی‌استور روزبروز در حال افزایش است؛ به گونه‌ای که هر بازی و نرم‌افزاری را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. اما ‌آیا همه‌ی برنامه‌ها و بازی‌های جدیدی که اضافه می‌شوند ارزش بررسی و نصب کردن را دارند؟ در ادامه ۹ مورد از این برنامه‌های جدید را که هر یک در نوع خود بی‌نظیر هستند به شما معرفی می‌کنیم.

    ۱. Next Song

    اگر شما هم از افرادی هستید که تجربه‌ی کار با گوشی‌های سونی‌اریکسون را داشته‌اید، بدون شک با ویژگی عوض‌کردن آهنگ‌ها با استفاده دکمه‌های تنظیم صدا آشنا هستید. برنامه‌ی Next Song، همین ویژگی را در قالب یک برنامه‌ برای گوشی‌های اندروید به ارمغان می‌آورد. بنابراین حتی زمانی که گوشی شما در جیب‌تان است، بدون نیاز به درآوردن آن و بازکردن قفل آن، و فقط با فشردن دکمه‌های افزایش یا کاهش  صدا، به آهنگ قبلی یا بعدی بروید. هرچند این برنامه ویژگی‌های جالب دیگر از جمله ظاهری زیبا و دلپسند دارد، اما نمی‌توان آن را رقیب جدی برای برنامه‌های موزیک دیگر همچون Poweramp دانست.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۲. Facebook at Work

    شرکت‌ها و موسسات مختلف می‌توانند برای ارتباط بین کارمندان و همکارانشان از این برنامه استفاده کنند. استفاده از این برنامه نیازمند یک حساب کاربری است. ویژگی‌های دیگر این برنامه، داشتن خوراک‌های خبری است که شما را از آخرین اخبار و تحولات شرکت‌تان مطلع خواهد کرد؛ ایجاد کردن و عضو شدن در گروه‌های مختلف برای ارتباط بیشتر با همکاران نیز از دیگر کاربردهای این برنامه است.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۳. Pin an App

    استفاده از ابزارهای پوشیدنی، روزبروز بیشتر و بهینه‌تر می‌شود و همراه با آن نیاز به اپلیکیشن‌هایی مخصوص این ابزارها بیشتر احساس می‌شود. به کمک Pin an App می‌توانید یک برنامه را از گوشی خود به ساعت هوشمندتان متصل کنید. پس از آن هر زمانی که شما به اندروید ویر(android wear) خود نگاه کنید، برنامه  بر روی آن به نمایش در خواهد آمد. این اپلیکیشن می‌تواند ابزار سودمند و مفیدی برای شما باشد؛ برای مثل زمانی که شما برای خرید مایحتاج به یک فروشگاه می‌روید و اگر برای یادداشت لیست خرید از Google Keep استفاده می‌کنید، نیازی نیست که هر زمان به لیست نیاز داشتید آن را دوباره اجرا کنید؛ فقط کافی است به ساعت نگاه کنید، سپس لیست خرید برای شما نمایش داده می‌شود.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۴. Starlike

    ایده‌ای جالب برای دیدن لایک‌هایی که دیگران به پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی می‌دهند و همچنین لایک‌کردن پست‌های ارسالی دیگران در یک مکان. به کمک این برنامه می‌توانید تمام لایک‌هایی که دوستان شما در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک و لینکدین به پست‌های ارسالی شما داده‌اند را در یک مکان ببینید. بنابراین دیگر هیچ یک از لایک‌ها‌یتان را از دست نمی‌دهید. علاوه بر این می‌توانید پست‌های دوستان‌تان را نیز دنبال یا لایک کنید. اگر می‌خواهید مطلبی را ذخیره کنید، فقط بر روی آیکون برنامه کلیک کنید تا کار انجام شود.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۵. GrooveMaker 2

    اگر از طرفداران میکس صدا، آهنگ‌سازی و DJ هستید این برنامه را از دست ندهید. یک محصول بی‌نظیر در زمینه‌ی موزیک که با کمک آن قادر خواهید بود تا آهنگ‌های hip-hop ،Electronic و dance را با استفاده از ویژگی ویرایش لحظه‌ای (real time) این برنامه خلق کنید. طراحی این برنامه به شکلی است که هر شخصی بدون در نظر گرفتن سطح توانایی و شناخت‌اش از کار میکس و آهنگ‌سازی می‌تواند یک آهنگ بسازد و با آهنگ‌های ساخته‌شده توسط DJهای حرفه‌ای برابری کند.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۶. THE STATION

    اپلیکیشن STATION یک ساعت هوشمند بی‌نظیر با طراحی مدرن برای ساعت‌های هوشمند. با بهره‌گیری از آیکون مستقلی که برای شخصی‌سازی تعبیه شده‌ است می‌توانید هر نوع سفارشی‌سازی که دلخواه خود شماست بر روی آن پیاده‌سازی کنید. علاوه بر این، برنامه با همه‌ی ساعت‌های هوشمند گرد یا مربعی مانند LG، Moto360، Sony، Samsung Gear Live، LG G Watch,، Asus zen watch سازگار است.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۷. DIGISTYLE WATCH FACE

    برنامه‌ی DIGISTYLE یک ساعت هوشمند زیبای دیگر است که با نمایش تاریخ و زمان، به Android Wear شما جان تازه‌ای می‌بخشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از فرمت ۲۴ ساعته و ۱۲ ساعته، نمایش تاریخ در فرمت‌های مختلف و زیبا، پس‌زمینه و پیش‌زمینه‌های پیش‌فرض، دلخواه و تصادفی اشاره کرد.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۸. Pure Analog - Wear Watch Face

    اگر دوست دارید احساس واقعی یک ساعت کلاسیک زیبا را بر روی مچ دست‌تان تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم pure Analog را دانلود کنید. یک ساعت دو زمانه‌ی زیبا که برای ساعت‌های مستطیلی شکل مانند samsung gear live و برای ساعت‌های گرد مانند همچون Moto360 طراحی شده است.

    دانلود از گوگل پلی استور

    ۹. Lwitter

    برنامه‌Lwitter بر اساس موقعیت مکانی شما توییت‌های نزدیک به محل شما را پیدا کرده و آن را برای شما نمایش می‌دهد. بر این اساس در موقعیتی که قرار بگیرید، توییت‌های آن مکان به شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید حداکثر فاصله برای جستجوی tweetها را نیز تنظیم کنید. Tweet here ویژگی دیگر این برنامه است که به شما این امکان را می‌دهد تا در موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید توییت کنید.

    دانلود از گوگل پلی استور

    اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات