آموزش آپدیت و جیلبریک آیفون و آیپد به نسخه 5.1.1

سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
چطور iOS 5.1 را در آیفون و آیپد جیلبرک کنیم؟
تبلیغات

اپل نسخه 5.1.1 خود را برای رفع اشکالات نسخه قبلی عرضه کرد. در این نسخه ایراداتی نظیر عکاسی HDR، Air Play و تعویض شبکه در آیپد و چند مورد دیگر حل شده است. اما خبر خوب Redsnow به کاربران این بود که نرم‌افزار جیلبریک iOS 5.1 برای این نسخه نیز قابل استفاده است و همه به جز کاربران iPhone 4S و iPad2 که دستگاهشان مجهز به iOS 5.1 یا iOS 5.1.1 باشد، می‌توانند از این جیلبریک استفاده کنند. در ادامه آموزش به‌روز رسانی و جیلبریک آیفون و آیپد به نسخه 5.1.1 را مشاهده می‌کنید.

با جیلبریک دستگاه اپل خود می‌توانید برنامه‌های زیادی را به صورت رایگان بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. اما اگر قصد ندارید دستگاه خود را جیلبریک کنید بد نیست سری به فروشگاه Game-ir زده و با خرید یک کارت هدیه اپل، بدون دردسر برنامه‌ها را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

از آنجایی‌که مراحل قبل از نصب، به روز رسانی و جیلبریک در کنار هم، ممکن است زیاد باشد، آنها را در قالب سه مقاله به شما آموزش خواهیم داد. بنابراین اگر جیلبریک آیفون یا آیپد، شما را وسوسه کرده ابتدا با آموزش قدم به قدم ما دستگاه خود را آپدیت کنید و سپس اقدام به جیلبریک کنید.

اقدامات پیش از آپدیت

در قدم اول باید از اطلاعات آیفون یا آیپد خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا پس از آیپدیت، کلیه اطلاعاتتان به گوشی بازگردد. برای بک آپ گرفتن از اطلاعات خود، مقاله "اقدامات پیش از آپدیت" را مطالعه کنید.

به‌روز رسانی به نسخه iOS 5.1.1

ابتدا iOS 5.1.1 مخصوص دستگاه اپل خود را از سایت iOS5Jialbreak یا OSxDaily دانلود کنید. سپس به راحتی اقدام به نصب این iOS بر روی گوشی یا آیپد خود کنید. برای نصب iOS 5.1.1 بر روی دستگاه خود مقاله "آموزش به روزرسانی دستگاه اپل" را مطالعه کنید. توجه کنید دراین مقاله از iOS 5.0 نام برده شده ولی شما باید iOS 5.1.1 را دانلود و نصب کنید.

جیلبریک iOS 5.1.1

جیلبریک این iOS دقیقا مشابه جیلبریک نسخه 5.1 است.

اگر iPhone 4S یا iPad2 و یا NewiPad دارید، بهتر است از خیر جیلبریک گذشته و سری به فروشگاه آنلاین فروش کارت هدیه آیتیونز در ایران یعنی Game-ir بزنید و با خرید یک کارت هدیه، به راحتی برنامه مورد نظرتان را از آیتیونز تهیه کنید. چراکه هنوز جیلبریک iOS 5.1 برای این دو عرضه نشده است.

اما اگر iOS جدید را بر روی دستگاه‌های دیگری به جز آیفون 4s و آیپد2 نصب کردید، با مقاله قدم به قدم "جیلبریک iOS 5.1" دستگاه خود را به سادگی جیلبریک کنید.

سئوالات خود را در قسمت نظرات، مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات