احتمال عرضه‌ی ZenFone Selfie ایسوس با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

طبق گزارشات اخیر به دست آمده، کمپانی ایسوس در تلاش است که نسخه‌ای جدید از گوشی هوشمند ZenFone 2 خود را با تجهیز به سنسور دوربینی 13 مگاپیکسلی و با نام اختصاصی ZenFone Selfie عرضه کند.
تبلیغات

سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی گوشی هوشمند ZenFone Selfie از فلاش دوگانه‌ی LED بهره‌ خواهد بود. باید اشاره داشته باشیم که نسخه‌ی اصلی این گوشی، هم اکنون از سنسوری 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. بنابراین و با توجه به اطلاعات ارائه شده، در گوشی هوشمند ZenFone Selife شاهد به کارگیری دو حسگر 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی خواهیم بود.

گفته می‌شود این گوشی به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ مجهز خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند و متمرکز بر روی قابلیت‌های تصویربرداری سلفی ارائه نشده است. با این حال انتظار داریم ایسوس در این گوشی نیز از پردازنده‌ی ساخت اینتل بهره ببرد.

احتمالا زن‌فون سلفی در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ به همراه چند مدل تبلت رده‌ بالا رونمایی خواهد شد. یکی از این تبلت‌ها به صفحه‌نمایش ۸ اینچ با نسبت تصویر ۴:۳ و پردازنده‌ی ساخت اینتل مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات