چگونه همچون گلکسی اس 6‌ دکمه اصلی را به میان‌بر دوربین تبدیل کنیم؟

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در گلکسی اس 6های سامسونگ ویژگی مفیدی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با دو بار فشار دادن پشت سر هم دکمه خانگی، دوربین دستگاه را حاضر و آماده برای ثبت عکس یا ضبط فیلم کند. امروز برنامه‌ای به شما معرفی خواهیم کرد که این قابلیت را در هر دستگاهی فعال می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

باز شدن اپلیکیشن دوربین دستگاه با این میان‌بر در گلکسی اس 6 بسیار سریع است اما در گوشی‌های دیگر ممکن است این میان‌بر کمی زمان برای باز کردن اپلیکیشن دوربین هدر دهد. با این حال این اپلیکیشن شما را قادر می‌کند دسترسی سریع‌تری به اپلیکیشن دوربین دستگاه داشته باشید. برای شروع اپلیکیشن Home2 Shortcut را دانلود کنید و سپس مراحلی که در ادامه آمده است را دنبال کنید:

۱. اپلیکیشن Home2 Shortcut را باز کنید و به سمت پایین اسکرول کنید تا عبارت "Step1" را مشاهده کنید. در اینجا ما قصد داریم دکمه خانگی (Home) را با اپلیکیشن دوربین گره بزنیم. اکنون بر روی  "Choose Application" تپ کنید و اپلیکیشنی که می‌خواهید با دو بار تپ کردن دکمه خانگی باز شود را انتخاب کنید (در اینجا ما اپلیکیشن دوربین را انتخاب می‌کنیم). حال "Ok" را فشار دهید.

How-to-turn-your-Home-button-into-a-Camera-app-shortcut-like-on-the-Galaxy-S6--amp-edge

۲. پس از آن باید سرعت عمل اجرای میان‌بر را تعیین کنید. اکنون با اسکرول به سمت پایین "Step 2" را پیدا کنید و بر روی منوی کشویی "Normal" تپ کنید. در این گام بهتر است همان گزینه Normal را برگزینید.

How-to-turn-your-Home-button-into-a-Camera-app-shortcut-like-on-the-Galaxy-S6--amp-edge 1

۳. به "Step 3" بیایید تا تنظیمات را تکمیل کنیم. بر روی "Choose Home Application" تپ کنید و لانچری که هم‌اکنون در حال استفاده از آن هستید را انتخاب کنید.

How-to-turn-your-Home-button-into-a-Camera-app-shortcut-like-on-the-Galaxy-S6--amp-edge 2

۴. اکنون در گام نهایی به "Step 4" بیایید. در اینجا سیستم عامل اندروید از شما می‌خواهد که عملکردی را برای تکمیل کار این اپلیکیشن انتخاب کنید. در صفحه ظاهر شده همچون شکل زیر گزینه "Home2 Shortcut" را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه "Always" تپ کنید. در حال حاضر می‌توانید با دو بار فشار دکمه‌ی خانگی، اپلیکیشن دوربین را باز کنید.

How-to-turn-your-Home-button-into-a-Camera-app-shortcut-like-on-the-Galaxy-S6--amp-edge 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات