آیپد مینی 4 اپل به زودی با پردازنده A8 و پشتیبانی از شبکه بیسیم 802.11ac معرفی می‌شود

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی از یک منبع گمنام ژاپنی منتشر شده مبنی بر اینکه به زودی عضو جدید خانواده تبلت‌های آیپد مینی اپل با پردازنده جدید و شبکه Wi-Fi سریع‌تر معرفی خواهد شد. با زومیت همراه باشید تا جزئیات بیشتری از نسل چهارم آیپد مینی را در اختیار شما قرار دهیم.
تبلیغات

با در نظرگرفتن اینکه آیپد مینی 3 نسبت به نسل قبلی خود تنها یک بروزرسانی ناامید کننده به شما می‌رفت و از همان سرعت پردازش و قدرت قبلی در کنار اضافه‌شدن حسگر اثر انگشت تاچ‌آیدی و رنگ طلایی بهره‌مند بود، بسیاری انتظار دارند که نسل چهارم آیپد مینی یک گام رو به جلو باشد. Mac Otakara اعلام کرده که روی دستگاه جدید از پردازنده A8 به جای A7 و از شبکه وای‌فای 802.11ac به جای شبکه 802.11n استفاده خواهد شد. البته این منبع گمنام به وب‌سایت MacRumors گفته است که هنوز از صحت این شایعه مطمئن نیست.

به هر حال چرخه کوتاه مدت برای معرفی یک آیپد بی‌سابقه نبوده است و نسل سوم آیپد 9.7 اینچی تنها یک دوره 7 ماهه حضور داشت و بعد از معرفی نسل چهارم، چرخه به روزرسانی آیپد از اوایل سال به اواخر سال انتقال یافت که به اپل اجازه داد تا خیلی سریع استفاده از کانکتور Lightning را وارد محصولات مبتنی بر سیستم عامل iOS کند.

زمان‌بندی برای معرفی یک محصول جدید در میانه چرخه زمانی معرفی آیپد مینی هنوز مشخص نیست، ولی نزدیک‌ترین رویداد به مراسم اپل برای روز دوشنبه نهم مارس مربوط می‌شود. Mac Otakara همچنین اعلام کرده که اپل عرضه آیپد و نوت‌بوک خود را برای خرده‌فروشان از 2 تا 3 هفته بعد شروع می‌کند و احتمالا به برخی تغییرات در خط تولید محصولات این شرکت اشاره دارد.

گزارش شده اپل روی نسخه جدید مک‌بوک ایر کار می‌کند و عرضه مک‌بوک پرو 13 اینچی با نمایشگر رتینا نیز از امروز آغاز شده است. به هر حال با نزدیک شدن به رویداد نهم مارس اپل، شایعات پیرامون این غول فناوری زیاد است. آنچه مشخص شده، این است که بیشتر تمرکز این مراسم روی Apple Watch خواهد بود و هنوز مشخص نیست آیا دیگر به‌روزرسانی‌های اپل در این مراسم اعلام شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات