پرچمدار بعدی هواوی اسفند ماه معرفی می‌شود

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند Huawei Ascend P7 با ضخامت 6.7 میلی متر به عنوان یکی از نازک‌ترین تلفنهای بازار شناخته می‌شود.  p7 را به جرات می‌توان از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند سال 2014 در کنار رقبایی چون نوت 4، آیفون 6 و دیگر پرچمداران اندرویدی دانست.
تبلیغات

ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که خبر از تلفن بعدی غول چینی دنیای فناوری می‌داد، احتمالا این گوشی همان Ascend p8 ، پرچمدار آینده هواوی خواهد بود. هنوز هیچ کدام از شایعات منتشر شده به صورت رسمی توسط هواوی تایید نشده‌، اما طبق اخباری که از سایت چینی CNMO منتشر شده است، Ascend p8 نیز همچون نسل‌های قبلی، p7 و p6 با بدنه یکپارچه آلومینیومی پوشیده خواهد شد.

Ascend p8

طبق اطلاعات این سایت چینی، P8 از صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با کیفیت تصویر 1080p بهره خواهد برد که نسبت به صفحه‌ی 5 اینچی P7 شاهد بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر آن خواهیم بود. هواوی سخت‌افزار قدرتمندی را برای پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته‌است. پردازنده 8 هسته‌ای از نوع Kirin 930 نشان از قدرت بالای این تلفن ساخت شرکت هواوی دارد. 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این پرچمدار چینی به حساب می‌آید. این گوشی همچنین از سنسور اثر‌انگشت بهره می‌برد. با وجود اینکه هنوز هیچ کدام از اطلاعات و شایعات توسط منابع رسمی مورد تایید قرار نگرفته، اما قیمت احتمالی برای این گوشی کمتر 500 دلار خواهد بود.منابع خبری زمان عرضه پرچمدار بعدی هواوی را اسفند ماه اعلام کرده‌اند.

نظر شما در رابطه با پرچمدار آینده هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات