راهنمای راه‌اندازی اینترنت 3G ایرانسل

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که می‌دانید به زودی ایرانسل نسل سوم ارتباطات را به صورت عمومی راه‌اندازی خواهد کرد. اما هم‌اکنون که اینترنت همراه نسل جدید به صورت آزمایشی در برخی نقاط راه‌اندازی شده چطور می‌توان از شبکه 3G ایرانسل استفاده کرد؟
تبلیغات

 کاربران ایرانسل می‌توانند در بسیاری از نقاط تهران و برخی کلان‌شهرها از خدمات آزمایشی نسل سوم و حتی در برخی نقاط از شبکه 4G LTE استفاده کنند. برای این کار شما باید تنظیمات 3G را بر روی تلفن خود فعال کرده باشید. برای آشنایی با نحوه فعال‌سازی 3G بر روی خط ایرانسل همراه زومیت باشید.

دو روش برای فعالسازی و دریافت تنظیمات اینترنت پهن‌باند ایرانسل وجود دارد. پیشنهاد ما این است که ابتدا روش خودکار را امتحان کنید و اگر نتیجه‌ای نگرفتید با استفاده از روش دستی می‌توانید تنظیمات را انجام دهید. در ضمن پیش از انجام هر کاری ابتدا از پشتیبانی تلفن هوشمندتان از شبکه 3G مطمئن شوید.

۱. تنظیمات خودکار سرویس 3G ایرانسل

اگر پیش از این از سرویس GPRS ایرانسل استفاده می‌کرده‌اید، احتمالا نیازی به تنظیمات نخواهید داشت و به طور خودکار از این پس از خدمات 3G بهره‌مند خواهید شد. اما در غیر این صورت برای دریافت تنظیمات خودکار کافی است از طریق تلفن هوشمندتان کد #6*3*130* را شماره‌گیری کنید تا تنظیمات از طریق پیامک برای شما ارسال شود. همچنین می‌توانید از طریق این لینک و وارد کردن شماره تلفن ایرانسل خود نیز تنظیمات خودکار را دریافت کنید. می‌توانید محتوای پیامک رسیده را نصب کنید تا تلفن شما به طور خودکار برای استفاده از شبکه 3G تنظیم شود.

۲. تنظیمات دستی سرویس 3G ایرانسل

 در صورتی که روش خودکار نتیجه نداد می‌توانید از روش تنظیمات دستی بهره ببرید. برای این کار باید مشخصاتی که در جدول زیر آمده را در تنظیمات دیتا تلفن‌تان وارد کنید.

irancell-3g-settings

برای مشاهده راهنمای وارد کردن اطلاعات در تنظیمات تلفن‌تان می‌توانید به صفحه راهنمای ایرانسل برای وارد کردن تنظیمات اینترنت همراه در پلتفرم‌های مختلف موبایل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات