تماشا کنید: جرقه سقوط بلک بری با رونمایی نسل اول آیفون در اولین تریلر فیلم BlackBerry

پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مردی با لباس سفید در میان جمعیت
اولین تریلر فیلم بلک بری داستان ظهور و سقوط گوشی نمادین این شرکت را نشان می‌دهد. در بخشی از تریلر شاهد مراسم رونمایی اولین نسل آیفون هستیم.
تبلیغات

بر اساس گزارش ورج، اولین تریلر فیلم BlackBerry که به داستان تولید گوشی نمادین این شرکت اشاره دارد در دسترس قرار گرفته است.

جی باروشل که بیشتر به‌خاطر بازی در مجموعه‌ی How To Train Your Dragon شناخته می‌شود، گلن هاوتون (بازیگر سریال It’s Always Sunny in Philadelphia) و مت جانسون در این فیلم بازی می‌کنند. جانسون وظیفه‌ی کارگردانی پروژه را برعهده دارد.

تماشا در یوتیوب

فیلم سینمایی بلک بری قرار است روی نحوه‌ی تولید گوشی کیبوردی این شرکت و تبدیل شدن آن به وسیله‌ی ارتباطی کسب‌و‌کارها و سپس باخت به گوشی‌های هوشمند تمرکز کند.

یکی از جالب‌ترین شات‌های موجود در تریلر، زمانی است که شخصیت‌های اصلی فیلم مشغول تماشای مراسم رونمایی نسل اول آیفون توسط استیو جابز هستند.

داستان برند: بلک‌ بری؛ هوشمندی و امنیتی که برای بقا تلاش می‌کند
داستان برند: بلک‌ بری؛ هوشمندی و امنیتی که برای بقا تلاش می‌کند
مطالعه '16

فیلم سینمایی بلک بری در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، توصیه می‌کنیم داستان برند بلک بری را در زومیت بخوانید. ظاهرا تولیدکنندگان فیلم بلک بری، فیلمنامه را از روی کتاب Losing the Signal نوشته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات