خرسی با دوربین گوپروی گم‌شده، ویدیوی سلفی گرفت

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پیدا کردن گجت‌های گم‌شده اتفاق جدیدی نیست؛ اما در دوربین گوپرویی که اخیرا در طبیعت پیدا شده است، ویدیویی بسیار جالبی از خرس یابنده آن وجود دارد که با روشن کردن، دوربین از خود سلفی گرفته است.
تبلیغات

دوربین‌های گوپرو معمولا در حین انجام ورزش‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری، گردشگری و طبیعت‌گردی استفاده می‌شوند و به همین دلیل وقتی فردی آن را گم می‌کند، معمولا انتظار پیدا شدنش را ندارد.

به گزارش Ubergizmo، مردی به نام دیلن شیلت گوپروی گمشده‌ای را هنگام شکار و تیراندازی با کمان در طبیعت پیدا کرد و با بررسی آن متوجه ویدیویی جالبی شد.

شیلت می‌گوید:

هفته پیش هنگامی که برای شکار با تیروکمان به طبیعت رفته بودم، دوربین گوپرویی پیدا کردم که در برف رها شده بود؛ پس از برگشت به کمپ و شارژ آن، با ویدیویی باورنکردنی مواجه شدم.

ویدیویی که شیلت مشاهده کرده است، نشان می‌دهد که گوپرو قبل از او یابنده دیگری داشته است. بعد از شارژ کامل دوربین و بررسی محتوای آن، مشخص شد که خرسی این گوپرو را در میان برف پیدا کرده و موفق شده است دوربین آن را روشن کند و با فشار دادن دکمه‌ ضبط، از خودش فیلم‌برداری کند.

تماشا در یوتیوب

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، خرس با هر دو پنجه خود به دوربین ضربه می‌زند و حتی در بخشی از ویدئو، آن را وارد دهان خود می‌کند. خرس در نهایت پس از کمی کلنجار رفتن با گوپرو و کسب اطمینان از اینکه قابل خوردن نیست، آن را روی زمین رها می‌کند تا شیلت یابنده بعدی دوربین باشد.

پیدا کردن دوربینی که ویدیوی سلفی یک خرس در آن وجود دارد، تا چه اندازه برای شما جالب است و توجه شما را جلب می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات