تماشا کنید: تریلر جدید فصل دوم سریال See نبرد دو برادر را به تصویر می‌کشد

یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تریلر جدید فصل دوم سریال See روایتی بلافاصله پس از وقایع فصل نخست را نشان می‌دهد و باباواس را برای محافظت از خانواده‌اش با خطرات جدیدی مواجه می‌کند.
تبلیغات

سریال See یکی از اولین محتوای اورجینال سرویس استریمی اپل تی‌وی پلاس محسوب می‌شود که فصل نخست آن در سال گذشته منتشر شد و با روایت واقعه‌ای پساآخرالزمانی که به کورشدن انسان‌ها منجر شده بود، ایده‌ای بکر و عملکردی متوسط را ارائه داد. در فصل دوم، دیو باوتیستا به‌عنوان برادر باباواس (جیسون ماموآ) به جمع بازیگران می‌پیوندد و جدیدترین تریلر نشان می‌دهد که در حال جنگ با کسانی است که می‌توانند ببینند و از توانایی آن‌ها به‌عنوان سلاح استفاده می‌کند.

افزون‌براین، تریلر نشان می‌دهد که اغلب وقایع فصل دوم در منطقه‌ای برفی و یخ‌زده به تصویر کشیده شده است که می‌تواند فضاسازی متفاوتی از فصل نخست ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد دیو باتیستا نیز شخصیت شرور داستان را در فصل دوم به پیش می‌برد و درگیری سختی با بردارش، یعنی باباواس آغاز خواهد کرد.

به‌طورکلی، وقایع داستانی سریال See در برهه‌ای از زمان رخ می‌دهد که طی آن ویروسی کشنده جمعیت زمین را به کمتر از دومیلیون نفر کاهش داده است و متعاقب تأثیرات آن، تمام افرادی که جان سالم به‌در برده‌اند، کاملا نابینا هستند و نابینایی خود را به نوادگانشان منتقل می‌کنند. انسان‌ها برای غلبه بر مشکلات دنیای جدید، ناچار به تغییر شیوه زندگی و وفق‌دادن خود با طبیعت هستند؛ ازاین‌رو، در گذر قرن‌ها راه‌های ارتباطی و قوانین جدیدی وضع کرده‌اند. در جامعه جدید، بزرگ‌ترین گناه و کفر توانایی بینایی است و افرادی که از توانایی دیدن بهره‌مند باشند،‌ به جرم جادوگری دست‌گیر و آتش زده می‌شوند.

تماشا در یوتیوب

فصل دوم سریال See روایتی گسترده‌تر از فصل نخست را ارائه خواهد داد و مخاطبان را با شخصیت‌ها و مناطق جدید آشنا می‌کند. باباواس خشمگین‌تر از همیشه به‌دنبال محافظت از خانواده خود است و در این مسیر، با مشکلات متعددی مواجه می‌شود که می‌تواند تهدیدی برای هریک از اعضای خانواده باشد.

فصل نخست به‌دنبال وقایع دو کودک بینا در سفری برای یافتن پدرشان بود و درواقع، اپل برای رقابت با سریال‌های شاخصی همچون گیم او ترونز شبکه HBO، بودجه هنگفتی برای این سریال در نظر گرفت. هنگامی که غول دنیای فناوری سرویس اپل تی‌وی پلاس را راه‌اندازی کرد، این نمایش بخش بزرگی از محتوای تبلیغاتی اپل بود و درحال‌حاضر، برای فصل سوم نیز تمدید شده است. مشترکان می‌توانند فصل دوم این سریال را در ۲۷ آگوست (۵ شهریور) تماشا کنند. هزینه اشتراک این سرویس ۴٫۹۹ دلار در ماه است. همچنین، اپل به خریداران محصولات جدیدش یک سال اشتراک رایگان اپل تی‌وی پلاس را ارائه می‌دهد.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات