کاربران شبکه‌های اجتماعی لوگوی وارنر برادرز دیسکاوری را به تمسخر گرفته‌اند

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ادغام دیسکاوری و وارنر یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی به نظر می‌رسد که صنعت سینما را تحت تأثیر قرار خواهد داد؛ اما آنچه نظر رسانه‌ها را جلب کرده، واکنش کاربران به لوگوی جدید وارنر برادرز دیسکاوری است.
تبلیغات

اتفاقات جالبی در صنعت سینما در حال رخ دادن است و انتظار می‌رود با ادغام دیسکاوری و وارنر برادرز، رقابتی جدی میان شرکت وارنر برادرز دیسکاوری با شرکت‌های مختلف از جمله سرویس‌های استریم ویدئو صورت بگیرد. طبق گزارش Variety، مدیریت وارنر برادرز دیسکاوری به عهده دیوید زاسلاو خواهد بود؛ فردی که مدیریت دیسکاوری را به عهده داشت و حال سکان هدایت وارنر شرکت جدید را به عهده می‌گیرد.

دیوید زاسلاو در مقام مدیر «برادران وارنر دیسکاوری» به‌زودی تغییرات زیادی به وجود خواهد آورد. بسیاری از اعضای کلیدی سابق استودیوهای فیلم‌سازی وارنر و حتی شبکه HBO Max زیر نظر او اخراج خواهد شد و افراد تازه‌ای جای آن‌ها را خواهد گرفت. بدون شک جدا شدن وارنر از AT&T و ادغام آن با دیسکاوری با هدف ایجاد  Warner Bros. Discovery، یکی از بزرگ‌ترین اخبار سینما و تلویزیون چندین و چند ماه اخیر است که تا مدت‌ها تأثیرات قابل‌ توجه خود روی صنعت فیلم‌سازی را نشان خواهد داد.

اما نام‌گذاری شرکت جدید و لوگوی رسمی آن چندان به مذاق بسیاری از کاربرهای شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده است. بعضی از افراد این لوگو را ساخته‌شده توسط یک آماتور خطاب کردند و عده‌ای آن را بیش از حد قدیمی می‌دانند. برخی از سینما دوست‌ها هم باور داشتند که لوگو احتمالاً با ساده‌ترین افکت‌های س‌ بعدی در WordArt مایکروسافت ساخته شده است. البته باید پذیرفت که اکثر افراد با این لوگوی رسمی و طراح گرافیکی آن مهربان نبودند.

بحث آن‌چنان بالا گرفته است که دیسکاوری اعلام کرد لوگوی مورد بحث قرار نیست نهایی باشد

یک نفر در توییتر نوشت: «من فقط خوشحال هستم که هالیوود به سخت بودن زندگی تن داده است و هیچ پولی روی انتخاب اسم شرکت خرج نمی‌کند تا از یک سی‌دی کلیپ‌آرت رایگان در ویندوز ۹۵ برای طراحی لوگو بهره ببرد.» یک کاربر دیگر با تمسخر نوشت: «احساس می‌کنم لوگوی جدید Warner Bros. Discovery می‌خواهد جایگاهی ابدی و فرقه‌ای داشته باشد.»

ماجرا آن‌قدر جلو رفت که دیسکاوری به‌صورت رسمی گفت این لوگو رسمی و نهایی نیست و صرفاً برای اعلام اولیه‌ی خبر از آن استفاده شده است. قراردادها در اواسط سال ۲۰۲۲ تکمیل می‌شوند و با تشکیل رسمی و قطعی Warner Bros. Discovery، مخاطب‌ها می‌توانند شاهد لوگوی اصلی باشند. البته همواره انواع و اقسام فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی امروز به سخره گرفته می‌شوند؛ در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که آن لوگو نیز واکنش‌های بسیار مثبتی دریافت کند.

مقاله‌های مرتبط:
    دیوید زاسلاو مدیر شرکت وارنر برادرز دیسکاوری

    بر اساس شعار رسمی، وارنر برادرز دیسکاوری قرار است محصولات آن‌ها مواد لازم برای شکل‌گیری رؤیاها را تقدیم مردم کنند! البته عبارت The stuff that dreams are made of (آن مواردی که رؤیاها با آن‌ها ساخته شده‌اند) از جمله‌ی معروف همفری بوگارت در فیلم کلاسیک شاهین مالت برداشته شده سات؛ اثری به‌یادماندنی که به‌صورت کامل به وارنر برادرز تعلق دارد. دیسکاوری این توصیف را «یک ادای احترام به میراث غنی برادران وارنر و نشان‌دهنده‌ی اهداف اصلی Warner Bros. Discovery» به شمار آورد.

    دیوید زاسلاو مجدداً تأکید کرد که تحت مدیریت او Warner Bros. Discovery به سازندگان انواع‌ و اقسام آثار سینمایی و تلویزیونی احترام خواهد گذاشت. او می‌خواهد وارنر برادرز دیسکاوری تبدیل به بهترین محل فعالیت برای داستان‌گوها شود. این دقیقاً برخلاف صحبت‌های توبی امریک است که چند سال پیش گفته بود فیلم‌سازها باید بفهمند که وارنر رئیس است؛ نه آن‌ها. در نتیجه شاید بتوان روزهای بهتری را در آینده‌ی وارنر به‌عنوان بخشی از شرکت وارنر برادرز دیسکاوری تصور کرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات