GRID قاب اپل واچ سری 1 را عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکتی به نام GRID Studio قطعات اپل واچ سری 1 خاکستری‌رنگ را از هم جدا کرده و در داخل یک قاب با پوشش شیشه‌ای قرار داده است. این قاب ۲۲۹ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

شرکت GRID Studio هم‌اکنون چندین نوع دستگاه قاب‌شده برای کسانی عرضه می‌کند که تمایل دارند از فناوری برای دکوراسیون خانه استفاده کنند. این فهرست شامل آیفون 3GS، آیفون 4، نسل دوم آیپاد تاچ و حتی بلک بری بولد 9000 است. GRID Studio روز گذشته اعلام کرد که برای نخستین بار ساعت هوشمند اپل واچ سری 1 را قاب می‌کند و می‌فروشد.

آن‌طور که 9to5Mac گزارش می‌دهد، قاب جدید که GRID Watch 1 نام دارد همچون دیگر قاب‌ها شامل محصولی است که قطعات آن از هم جدا شده‌اند. در GRID Watch 1 تک‌تک قطعات اپل واچ سری 1 را به‌صورت مرتب می‌بینیم و هر یک از آن‌ها نام‌گذاری شده‌اند.

کسانی که قاب GRID Watch 1 را خریداری می‌کنند می‌توانند اپل واچ سری 1 آلومینیومیِ خاکستری‌رنگ را به‌همراه قطعاتی نظیر اسپیکر، صفحه‌نمایش، تپتیک انجین و تراشه‌ی S1P مشاهده کنند.

ابعاد قاب جدید ۳۳ در ۳۳ در ۴٫۶ سانتی‌متر است و این قاب با حاشیه‌ی مشکی و پس‌زمینه‌ی سفید و پوشش شیشه‌ای دردسترس قرار می‌گیرد. هر قاب به‌صورت دست‌ساز ساخته می‌شود و قطعات داخلی آن از اپل واچی واقعی جدا شده‌اند. قاب GRID Watch 1 از امروز در تعداد محدود به بازار عرضه می‌شود.

GRID همچنین گفته است که امروز قابی شامل آیفون 4 به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در حال کار روی قاب‌های ویژه‌ای شامل نسل اول آیفون، آیفون 6 و آیفون 7 است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات