مصدومیت ۹ نفر بر اثر سقوط آسانسور علاءالدین

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شب گذشته بر اثر سقوط هشت طبقه‌ای آسانسور پاساژ علاءالدین، ۹ نفر مصدوم شدند.
تبلیغات

 گزارش‌ها حکایت از آن دارند که حدود ساعت ۲۱ شب گذشته، آسانسور باری پاساژ علاءالدین از طبقه‌ی پنجم سقوط کرد و پس از طی کردن هشت طبقه در طبقه‌ی منفی سه‌ از حرکت باز ایستاد. به گفته‌ی پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران، پس از گزارش این حادثه، برای انتقال مصدومان، پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شده‌اند. صابریان می‌گوید:

بر اثر وقوع این حادثه، ۹ نفر مصدوم شدند که با تلاش تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رحمان شکری، افسر آماده‌ی منطقه‌ی پنج عملیات آتش‌نشانی نیز می‌گوید که آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه، با قطع کردن جریان برق آسانسور، افراد داخل آسانسور را به محلی امن انتقال دادند، او می‌گوید ۶ نفر از این تعداد به‌دلیل مصدومیت شدید به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

اولین بار نیست که پاساژ علاءالدین، چنین حوادثی را تجربه می‌کند، پله‌‌های برقی از کارافتاده و در‌هم‌‌شکسته، آسانسورهای قدیمی و بنای قدیمی و فرسوده‌ی این ساختمان، همگی حکایت از آن دارند که چنانچه در این خصوص اقدامی از سوی مسئولان امر صورت نگیرد و شرط‌هایی برای ادامه‌ی فعالیت پاساژ علاءالدین و سایر ساختمان‌های فرسوده‌ی کشور که روزانه میزبان صدها نفر هستند، ممکن است باز هم شاهد وقوع چنین حوادثی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات