معرفی کامپیوترهای بدون کیس ایسونیک Esonic سری میراکل آمیزه ای از اعجاز و شگفتی

یک‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
کامپیوتر بدون کیس ایسونیک با طراحی و تنوع پیکربندی وارد بازار می‌شوند.
تبلیغات

با توجه به پیشرفت روز افزون تجهیزات کامپیوتری، کامپیوتر کیس دار به دلایل مختلفی از جمله اشغال فضای بیشتر، سختی در حمل و نقل محبوبیت قبلی خود را از دست داده‌اند. همین موضوع باعث ترغیب کاربران به استفاده از کامپیوتر بدون کیس یا همان All-in-one شده است که در این میان برندها با پیشی گرفتن از هم سعی در عرضه محصول جذاب تر و متمایزتری نسبت به هم دارند.

به نظر می‌رسد طراحی کیس چندکیلویی در پشت مانیتور و تعبیه اسپیکر، وب کم، کارت خوان و قطعات جانبی دیگر کار راحتی نباشد، ولی در کامپیوترهای All-in-one این اتفاق به راحتی افتاده است و کاربر را از اتصال اجزای سیمی به هم و آشفتگی کامپیوترهای کیس دار نجات داده است. همین موضوع خود به تنهایی بدون در نظر گرفتن مزایای دیگر All-in-one ها هیجان و شوق زیادی برای استفاده این کامیپوترها ایجاد کرده است.

در این میان کمپانی Shenzhen ITZR با سالها تجربه درخشان در عرصه تحقیق و تولید محصولات کامپیوتری از دیگر رقیبان خود عقب نمانده و با طراحی و معرفی محصول منحصربفرد خود یعنی کامپیوترهای بدون کیس Esonic سری Miracle اعجاب و شگفتی دو چندانی برای دوستداران کامپیوترهای بدون کیس به ارمغان آورده است. حتی این شرکت با ارائه خدمات گارانتی 3 سال پس از فروش توانسته بازار رقابت را به چالش بکشاند.

esonic5

و اما امکانات ظاهری و فنی کامپیوتر بدون کیس Esonic :

esonic3

شکل ظاهری آن با طراحی جذاب و زیبا با بدنه ای باریک در دو رنگ سفید و مشکی پیانویی به خوبی توانسته آن را از دیگر برندهای مشابه شاخص سازد.

علاوه بر این طراحان چیره دست این کمپانی با طراحی لبه های باریک توانسته اند علاوه بر دادن جلوه ای زیبا و مدرن به این محصول ظرافت و شکیل بودن آن را در نگاه بیننده دوچندان کرده اند.

تمامی مدلهای سری میراکل دارای شکل ظاهر یکسان ولی با مشخصات متفاوت همانند اپل است . مدل ها به رنگ مشکی و سفید پیانویی موجود هستند . صفحه نمایش سری میراکل در دو سایز 20 و 22 اینچ در دسترس کاربران است.

تمامی ها این All in oneها در دو نوع لمسی و غیرلمسی این امکان را به مشتری می دهد که با توجه به فضای کاری خود یکی از مانیتورهای لمسی یا غیرلمسی را انتخاب کند. البته نکته ای که مشتریان در خرید All in one های لمسی باید در نظر بگیریند این است که مدل لمسی خود نیز دارای دو نوع تک لمسی یا چند لمسی است که در مدل تک لمسی فقط با یک انگشت میتوان صفحه را لمس و استفاده کرد اما در مدل چند لمسی نقاط مختلف و با دوانگشت قابل شناسایی است و ال این وان های ایسونیک چند لمسی می باشند و در مقایسه با سایر برند ها حتی گوشه های مانیتور ایسونیک نیز دارای حساسیت بالایی است و با زوم کردن می توان گوشه های مانیتور را نیز به راحتی انتخاب کرد .

esonic4

مدل ایسونیک سری میراکل برای ارائه وضوح تصویر بهتر صفحه مانیتور این کامپیوترها را فول اچ دی و ipsscreen طراحی کرده است. همچنین با تعبیه دوربین های 2 مگا پیکسل، بلوتوث و میکروفن برای گفتگوی تصویری یا برگزاری کنفرانس های ویدئویی بین شرکت ها و سازمانهای داخلی یا خارجی موفقیت دوچندانی در عرضه محصولی برتر از دیگر رقیبان به دست آورده است.

برند ایسونیک با ارج نهادن به تکریم مشتری و مشتری محوری با عرضه این کامیپوترها امکان خرید را برای افراد با درآمد متوسط فراهم کرده اند که به زیبایی و ظاهر و مشخصات فنی کالا اهمیت می دهند.، مصداق این ادعا در نظر گرفتن گارانتی 3 ساله از سوی این برند برای مشتریان محترم می باشد و مطمئنا این به تضمین کیفیت بالای قطعات آن برمی گردد. به خاطر استفاده برند esonic از قطعات با کیفیت و صاحب نام از قبیل توشیبا و هیتاچی برای هارد دیسک و lg یا Samsung برای مانیتور و برند Kingston برای ماژول حافظه جرات گارانتی 3 ساله را به خود داده است .

از جذابیتهای دیگر این برند قابلیت چرخش 35 درجه می باشد که بستگی به نیاز افراد در تنظیم زوایه دید مناسب متغییر است. حتی به سهولت می توان در حالت ایستاده نیز از این کامپیوترها استفاده کرد. استفاده از نوع لمسی این کامپیوترها با صفحه نمایش چرخشی آن می تواند مناسب برای مراکز عمومی مثل فروشگاه های زنجیره ای ، نمایشگاه ها ،مراکز بزرگ تجاری و... جهت راهنمای مسیر کمک بسیار بزرگی برای بازیدکنندگان باشد.

از ویژگی های خاص و منحصربفرد آن که در کمتر All in one دیده می شود، مخفی بودن پورتهای ورودی و خروجی آن است که از آشفتگی ظاهری کامیپوترهای معمولی به نحو احسن کاسته است.

همان طور که می دانید سروصدای بیش از اندازه فن های کامپیوترها با اعصاب خوردیهایی همراه است ولی کامپیوتر بدون کیس Esonic با طراحی و تعبیه فن های خنک کننده هوشمند سی پی یو و پاور باعث کنترل آلودگی صوتی All in one ها شده است.

ماوس و کیبورد لیزری بی سیم ارائه شده شرکت Esonicدر طراحی آن دقت بسیار زیادی کرده تا مانیتور با متعلقات سخت افزاریش(ماوس و کیبورد) چشم نوازی خاص خود را حفظ کند.

esonic6

باوجود کیبورد لیزری باریک ارتفاع کلیدها و فواصل آن به خوبی رعایت شده است و همین موضوع به رضایت کاربر در استفاده از صفحه کلید و تایپ راحت منجر خواهد شد. در طراحی ماوس همراه این کامپیوتر نیز سعی شده از اسکرول روان و خوبی استفاده شود که به ایجاد حس خوبی در کاربر می انجامد. گذشته از همه صحبتها در مورد شکل ظاهری جذاب، کیبود و ماوس این کامپیوترها از حساسیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

esonic7

ایسونیک سری میراکل با دارا بودن حافظه ذخیره سازی 500 گیگابایتی یا 1 ترابایتی دارای یک هارد اس ای دی 64 گیگابایتی نیز هست که سرعت بوت شدن آل این وان را به زیر 10 ثانیه کاهش می دهد.

مدل ایسونیک سری میراکل دارای مادربرد و CPU های مختلفی ازسری xeon 4mb Cache تا سی پی یو Core i7 است که باتوجه به ارزیابی کاربر از میزان نیاز خود می تواند آن را انتخاب کند.

تجربه استفاده از این محصول خاص را از دست ندهید، مطمئنا با شعار شرکت ایسونیک ( اعجاز در طراحی) بهترین ها در انتظار شما است.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات