ایربانک PQI، دیسک‌سخت‌ بی‌سیم با قابلیت دسترسی آسان از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
حافظه‌های وای‌فای روز به روز محبو‌ب‌تر و متنوع‌تر می‌شوند. این ابزارها امکان اشتراک‌گذاری بیسیم و دسترسی سریع به اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از جمله محصولات جدید بهره‌مند از این فناوری که به تازگی روانه بازار شده است می‌توان به دیسک سخت‌های وای‌فای کمپانی پی‌کیو‌آی با نام ایربانک اشاره نمود.
تبلیغات

ایربانک پی کیو آی مجهز به جدیدترین فناوری اشتراک‌گذاری وای‌فای است که به لطف آن، ظرفیت ذخیره‌سازی ابزارهای موبایل از قبیل گوشی‌های هوشمند ،تبلت‌ها و دیگر ابزارهای موبایل به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. ایر بانک از استاندارد وای‌فای 802.11bgn پشتیبانی می‌کند که امکان یکسان‌سازی یا اصطلاحا سینک کردن داده‌ها با 5 ابزار الکترونیکی مختلف را برای شما فراهم می‌کند. با نصب اپلیکیشن انحصاری ایربانک به نام PQI Air Bank+ روی ابزار الکترونیکی مورد استفاده خود (که از هر دوسیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند) می‌توانید بهترین لحظات، عکس‌ها و ترک‌های موسیقی خود را از هر نقطه‌ای با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ایربانک PQI همچنین از فیلم‌های با فرمت HD پشتیبانی می‌کند و فیلم‌های دلخواه شما را بدون هیچگونه اختلال و وقفه پخش می‌کند.

ایربانک پی‌کیو آی دو کارکرد اساسی و مهم دارد: هم یک هارد دیسک قابل حمل است و هم یک اکسس پوینت وایرلس که دسترسی به اطلاعات را بدون نیاز به هرگونه کابل برای شما میسر می‌کند و در واقع نقش نوعی سرویس ابر (Cloud) خصوصی را برای شما ایفا می‌کند.طراحی ظریف و زیبا از دیگر نقاط مثبت ایربانک پی‌کیو آی است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای حمل بدل می‌کند.

برای استفاده آسان و بهتر از ایربانک وای‌فای یک برنامه انحصاری با نام PQI Air Bank+ ارایه شده است که به صورت رایگان برای کاربران اندروید، iOS، و کیندل در دسترس است. این برنامه دارای امکانات مختلفی است که اشتراک‌گذاری و انتقال داده‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند.

ایربانک پی‌کیو‌آی در دو ظرفیت 500 گیگابایت و یک ترابایت عرضه می شود و از استانداردهای ارتباطیوای‌فای و اینترفیس پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و ابزاری قدرتمند برای اشتراک‌گذاری داده است. این هارد دیسک همچنین می‌تواند به طور همزمان با 5 وسیله دیگر ارتباط برقرار کرد و اطلاعات موجود در آن را با ابزارهای دیگر یکسان‌سازی یا اصطلاحا سینک کند.

گفتنی است که این هارد با ضمانت یک ساله شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات