سن‌دیسک حافظه microSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت تولید کرد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
اغلب تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و برخی دیگر از گجت‌های پرتابل از درگاه مربوط به میکرو SD بهره می‌برند تا کاربر از طریق اتصال کارت حافظه بتواند فضای ذخیره سازی اطلاعات را افزایش دهد. از طرفی بسیاری از تلفن‌های هوشمند امسال به قابلیت فیلم‌برداری 4K مجهز شدند که فضای ذخیره سازی بسیاری را نیاز دارد. در همین راستا سن‌دیسک حافظه ۱۲۸ گیگابایت میکروSD را روانه بازار کرده است.
تبلیغات

سن‌دیسک کمپانی پیشرو در حافظه‌های ذخیره‌سازی است. این کمپانی توانسته‌ اولین حافظه میکروSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را به تولید انبوه رسانده و روانه بازار کند. قیمت این حافظه ۱۲۰ دلار تعیین شده و توزیع آن از طریق فروشگاه آنلاین آمازون آغاز شده است.

تلفن‌های جدید همچون گلکسی اس ۵ یا اکسپریا Z2 از قابلیت فیلم‌برداری در رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند. برای فیلم‌برداری در این رزولوشن باید فضای خالی زیادی در اختیار داشته باشید و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی گلکسی اس ۵ که ۸ گیگابایت آن نیز توسط سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای پیش‌فرض سامسونگ اشغال شده، به هیچ وجه کافی نخواهد بود. از این رو وجود کارت حافظه جدید سن‌دیسک می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را مرتفع کند.

حافظه ۱۲۸ گیگابایت سن‌دیسک قادر است با حداکثر سرعت ۳۰ مگابایت در ثانیه، اطلاعات را منتقل کند. این حافظه همچنین ضد آب بوده و در مقابل اشعه‌ ایکس، جریان مغناطیسی، شک و دمای نامتعارف مقاوم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات