کینگستون سریع‌ترین حافظه رم دنیا را با نام HyperX و فرکانس 2800MHz رونمایی کرد

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
کینگستون -یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان حافظه در دنیا- از حافظه رم HyperX با فرکانس 2,800 مگاهرتز پرده برداشته و آن را سریع‌ترین حافظه رم دنیا معرفی کرده است. در ادامه توضیحات بیشتر در باره این حافظه رم که در سری XMP قرار دارد را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

حافظه رم HyperX کینگستون برای گیمرها و خوره‌های اورکلاکینگ طراحی شده است. نام کامل حافظه رم کینگستون Hyper Predator XMP است که تا فرکانس خارق العاده 2,800 مگاهرتز کار می‌کند و در قالب یک بسته دو ماژوله 4 گیگابایتی (مجموع 8 گیگابایت) عرضه می‌شود. میزان تاخیر CAS در این حافظه DDR3 عدد 12 اعلام شده که برای حرفه‌ای‌ها فوق العاده به نظر می‌رسد.

کینگستون در بیانیه معرفی این حافظه رم اینچنین نوشته است:

ما مفتخریم تا حافظه رم 2800 مگاهرتزی خود را برای اورکلاکرها، خوره‌های بنچمارک و تمام حرفه‌ای‌های دنیای PC ارائه کنیم. تیم مهندسی HyperX سخت در تلاش است تا سرعت انتقال اطلاعات در حافظه را باز هم بیشتر کند تا ما بتوانیم محصولات سریع‌تری را به دست مصرف کننده برسانیم.

کینگستون حافظه‌های دیگری را نیز با فرکانس‌های 2,133MHz, 2,400MHz و 2,666MHZ در کلاس CL11 عرضه کرده است، اما تنها حافظه کلاس CAS12 این شرکت همین حافظه 2,800 مگاهرتزی است.

حافظه رم کامپیوتر شما با چه فرکانسی کار می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات