رم به بخش محصولات زومیت افزوده شد

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شما می‌توانید از این پس قیمت و مشخصات فنی انواع حافظه رم دسکتاپ و لپ‌تاپ را در بخش محصولات زومیت مشاهده و مقایسه کنید.
تبلیغات

زومیت در راستای تکمیل دیتابیس اطلاعات محصولات الکترونیکی، دسته محصول جدید حافظه رم را به بخش محصولات افزوده است. کاربران از این پس قادر به مقایسه مشخصات و قیمت انواع حافظه رم لپ‌تاپ و دسکتاپ از برندهای مختلف خواهند بود؛ این دسته کار خود را با محبوب‌ترین حافظه‌های بازار کشورمان آغاز کرده است و دیتابیس محصولات روز به روز کامل‌‌تر خواهد شد.

تیم محصولات زومیت تمام تلاش خود را کرده است تا کامل‌ترین و قابل‌اطمینان‌ترین منبع برای مقایسه مشخصات فنی رم را برای شما فراهم آورد. اطلاعات کامل فرکانس‌ها، تایمینگ، مشخصات ظاهری و قابلیت‌های حافظه‌ها به همراه قیمت محصولات موردنظر در فروشگاه‌های اینترنتی همگی در این بخش گردآوری شده‌اند.

صفحه محصول رم در بخش محصولات زومیت

انواع رم‌‌ کینگستون، رم کروشیال، رم ADATA، رم گیل و برندهای دیگر همچون کینگ مکس،‌ جی اسکیل و .... در ظرفیت‌ها و سرعت‌های مختلف به همراه قیمت روز آن‌ها در این مجموعه قابل مشاهده است. اگر به دنبال خرید رم‌های گیمینگ، رم‌های سرور، رم‌های با فناوری‌های مرسوم مثل DDR3 و DDR4 به همراه گزینه‌های جدید DDR5 هستید، تیم محصولات زومیت تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه‌ی اطلاعات کامل نیاز شما را برطرف کند.

لیست رم ها در بخش محصولات زومیت

همچنین شما می‌توانید سوالات خود در مورد هر یک از محصولات این بخش را با تیم محصولات و کاربران زومیت مطرح کنید. همچنین از شما کاربران عزیز تقاضا می‌شود تا تجربه‌ی خود در مورد حافظه رم یا هر یک از محصولات الکترونیکی موجود در بخش محصولات زومیت که استفاده کرده‌اید را از طریق بخش بررسی و نظر کاربران با دیگران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات