فلش مموری جدید SanDisk با ظرفیت 256 گیگابایت عرضه می‌ شود

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی SanDisk در نمایشگاه کامپیوتکس از فلش مموری‌ جدید Ultra USB 3.0 خود با ظرفیت بی‌سابقه‌ی 256 گیگابایت رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فلش مموری جدید SanDisk با ظرفیت 256 گیگابایت، سرعت تبادل اطلاعاتی برابر 100 مگابایت در ثانیه دارد و کمپانی SanDisk عرضه‌ی این فلش مموری ‌ها را با گارانتی 5 ساله آغاز می‌کند. همچنین این محصولات به‌همراه برنامه‌ی اختصاصی SecureAccess کمپانی SanDisk عرضه خواهند شد که به موجب آن می‌توان برای فایل‌های ذخیره‌سازی شده‌ی خود در این فلش مموری رمز عبور تعیین کرد. برنامه‌ی SecureAccess یک ابزار رمزگذاری داخلی 128 بیتی محسوب می‌شود. علاوه بر این ابزار، برنامه‌ی RescurePRO نیز به‌همراه آن عرضه خواهد شد.

در روش پیاده‌سازی iNAND که کنترلر و گیت NAND به‌طور یکپارچه دسته‌بندی می‌شوند، سایز و اندازه‌ی نهایی فلش مموری به طرز چشمگیری کاهش یافته و از تولید گرمای بیش از اندازه در آن جلوگیری می‌کند. همچنین میزان شدت بار و انرژی جاری در این فلش مموری‌ها در محدوده‌ی استاندارد USB 3.0 قرار گرفته و از آن تجاوز نمی‌کند. این موضوعات سبب می‌شود که تولید حرارت در فلش مموری کاهش یافته و نهایتا عمر و بازده آن افزایش یابد. پیش از این هم نمونه‌هایی از فلش مموری‌هایی با ظرفیت بالا ارائه شده بود، اما این فلش مموری‌ها به دلیل تولید حرارت کنترل نشده و بیش از اندازه عمر کوتاهی داشتند. کمپانی SanDisk با استفاده از لیتوگرافی جدید خود این مشکل را رفع کرده و هم‌اکنون قصد دارد فلش مموری‌هایی با ظرفیت 256 گیگابایتی خود را با گارانتی 5 ساله عرضه کند.

کمپانی SanDisk اعلام کرده که این فلش مموری‌های جدید بهره‌مند از استاندارد USB 3.0 از امروز با قیمت 199.99 دلار عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات