Armor A60 و Thunder T11 سیلیکون پاور برنده جایزه Golden Pin شدند

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح محصولات مرتبط با حافظه در دنیا، جایزه Golden Pin Design Award 2014 را به خاطر تولید دو محصول متفاوت، یعنی هارد اکسترنال Armor A60 و درایو اس‌اس‌دی Thunder T11 از آن خود کرد.
تبلیغات

در سالی که گذشت، کمپانی سیلیکون پاور جوایز مختلفی چون iF Product Design Award 2014، reddot Design Award 2014 ،COMPUTEX d&i awards 2014 و GOOD DESIGN AWARD 2014 را از آن خود کرد و اکنون موفق به دریافت جایزه طراحی Golden Pin Design Award شده است.

جایزه طراحی Golden Pin سال 1981 و توسط اداره توسعه صنایع و وزارت امور اقتصادی تایوان بنیان نهاده شد و امروز یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جوایز این کشور محسوب می‌شود.

جایزه طراحی گلدن پین با هدف تشویق تولیدکنندگان به ارائه محصولات مبتکرانه‌تر در بازار چینی‌زبانان دنیا طراحی و تدوین شده است و عرصه‌ای مناسب برای طراحان و شرکت‌های مختلف دنیا به شمار می‌رود تا آثار هنرمندانه خود را به نمایش بگذارند. امسال بیش از 1900 محصول از کشورهای تایوان، چین، هنگ‌کنگ، ماکائو، سنگاپور و مالزی در این رویداد حضور پیدا کردند. از میان شرکت کنندگان در این رقابت، دو محصول سیلیکون پاور شامل هارد اکسترنال Armor A60 و درایو اس‌اس‌دی Thunder T11 به خاطر طراحی مناسب‌ و با در اختیار داشتن سه مشخصه طراحی مدرن، عملکرد عالی و کیفیت بالا موفق به دریافت جایزه شدند.

golden-pin

هارد اکسترنال Armor A60

هارد اکسترنال 2.5 اینچی آرمور A60 دارای بدنه فوق محکم، ساخته شده از نوعی پلاستیک فشرده و همچنین سیستم تعلیق داخلی است که علاوه بر خاصیت ضد ضربه بودن در برابر کلیه برخوردهای فیزیکی، حفاظت کامل را در برابر سقوط (از ارتفاع مشخص)، گرد و غبار و اسپری آب برای داده‌های کاربر به عمل می‌آورد. به علاوه، این هارد بدنه بسیار محکمی دارد و به همین دلیل موفق به دریافت استاندارد MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده آمریکا (برای سقوط) و همچنین IPX4 (خاصیت مقاومت در برابر اسپری آب) شده است. طراحی این محصول نیز به گونه‌ای است که یک کابل جانبی پرکاربرد دور بدنه آن قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به تهیه کابل جداگانه برای آن نیست. جنس روی بدنه این هارد بافت خاصی دارد که مانع از سر خوردن آن در حین استفاده می‌شود و علاوه بر این اثر انگشت و خط و خش هم روی آن باقی نمی‌ماند.

درایو اس اس دی Thunder T11

این درایو سبک‌ترین و کوچک‌ترین اس‌اس‌دی موجود در بازار است که ابعاد آن نصف ابزارهای ذخیره‌سازی مشابه است و تنها 65 گرم وزن دارد. Thunder T11 سه برابر سریع‌تر از هاردهای مکانیکی USB 3.0 عمل می‌کند و عمل خواندن و نوشتن داده‌ها را به ترتیب با سرعت‌های 340 و 280 مگابایت بر ثانیه انجام می‌دهد و ایده‌آل‌ترین ابزار ذخیره سازی اطلاعات برای کاربران حرفه‌ای به شمار می‌رود. تاندر T11 همچنین به خاطر طراحی بی نظیر خود موفق به دریافت جایزه Reddot 2014 و COMPUTEX d&i award 2014 شده است.

هر دو محصول یاد شده به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین، نماینده انحصاری سیلیکون پاور در ایران توزیع می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات