اپل ابزارهای بازاریابی اپل‌ موزیک را به‌روز کرد

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی‌های جدید روی بخش ابزارهای بازاریابی اپل‌موزیک در وب‌سایت اپل، ایجاد لینک به اپلیکیشن اپل‌موزیک را برای ناشران و بازاریاب‌ها آسان‌تر می‌کنند.
تبلیغات

اپل اعلام کرد چندین به‌روزرسانی را روی بخش ابزارهای بازاریابی اپل‌موزیک (Apple Music Marketing Tools) در وب‌سایت خود پیاده کرده است؛ تغییراتی که ایجاد لینک به اپل‌موزیک را برای ناشران و بازاریاب‌ها آسان‌تر می‌کنند. اپل می‌گوید: «ما برای ساده‌تر کردن ایجاد لینک به ترانه‌های برتر در اپلیکیشن اپل‌موزیک و همچنین آهنگ‌ها و آلبوم‌های خاص، مجموعه‌ی ابزار اپل‌موزیک (Apple Music Toolbox) را به‌روز کردیم. صفحه‌ی جدید لینک‌های اشتراک اپل‌موزیک را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید».

اپل خاطرنشان کرد که بنرهای اپل‌موزیک هم‌اکنون در مجموعه‌ی ابزار اپل‌موزیک دردسترس قرار دارند. ناشران می‌توانند برای ایجاد لینک به لیست‌های پخش و آهنگ‌های سرویس استریم موسیقی اپل، این بنر‌ها را استفاده کنند. اپل در ادامه افزود:

بنر‌های اپل‌موزیک از هم‌اکنون در مجموعه‌ی ابزار اپل‌موزیک دردسترس است. ناشران می‌توانند از این بنرها در اندازه‌های مختلف به ۱۷ زبان استفاده کنند. شما می‌توانید با بهره‌گیری از مجموعه‌ی ابزار اپل‌موزیک، بنرها را با لینک‌های اشتراک جدید ترکیب کنید. برای اطمینان از دریافت اعتبار مناسب و حق کمیسیون برای مشترکانی که جذب می‌کنید، شناسه‌ی همکاریتان را حتما وارد کنید.

هدف از ایجاد صفحه‌ی ابزارهای بازاریابی اپل‌موزیک، آسان‌کردن ردیابی و کسب درآمد از لینک‌های اپل‌موزیک برای ناشران، شرکت‌های ضبط و توزیع موسیقی، مروج‌ها و ناشران مقالات است. کوپرتینونشین‌ها مجموعه‌ی ابزار مشابهی را برای اپل‌پادکست، اپل‌بوک، اپل‌نیوز پلاس و اپل‌تی‌وی پلاس توسعه داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات