لینکدین قابلیت استوری را از پلتفرم خود حذف خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر ارشد محصول لینکدین سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ از حذف قابلیت استوری در این پلتفرم خبر داد.
تبلیغات

لیز لی، مدیر ارشد محصول لینکدین، اعلام کرد لینکدین قصد دارد امکان گذاشتن استوری در این پلتفرم به شیوه کنونی را تا پایان سپتامبر ۲۰۲۱ (هفته دوم مهر ۱۴۰۰) از بین ببرد. به‌گزارش ورج، سبک استوری‌های لینکدین به ویدئوهای اسنپ‌چت شباهت دارد و مرحله آزمایشی این قابلیت از فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) در لینکدین ایجاد شده بود. لینکدین بعد از تحقیقاتی روی عملکرد کاربرانش اعلام کرد کاربران علاقه‌ای به محتوای ویدئویی زودگذر ندارند و این امر را یکی از دلایل حذف این قابلیت عنوان کرد.

لی لیز گفت:

در ابتدا گمان می‌کردیم کاربران به ماندگاری ویدئو‌های غیررسمی در پروفایلشان علاقه‌ای ندارند و زودگذر‌بودن این ویدئوها جسارت کاربران برای ارسال محتوا را افزایش می‌دهد؛ اما طبق بررسی‌ها به‌نظر می‌رسد کاربران ترجیح می‌دهند شخصیت و تخصص و داستان حرفه‌ای شغلی‌شان را خودمانی‌تر در قالب ویدئوهای ماندگار ایجاد کنند.

بررسی‌های توییتر نیز مانند لینکدین نشان داد کاربران آن‌طورکه انتظار می‌رود، به ویدئوهای زودگذر واکنشی نشان نمی‌دهند و ایلیا براون، معاون مدیر محصول توییتر، با انتشار پستی در توییتر گفت: «امیدوار بودیم کاربران با استفاده از قابلیت فلیتس راحت‌تر در مکالمات مشارکت کنند؛ اما بعد از معرفی این قابلیت، نتایج متفاوتی مشاهده کردیم.»

حذف این دو قابلیت از این دو پلتفرم نشان‌ می‌دهد که ویدئوهای زودگذر در شبکه‌های اجتماعی طرفداران چندانی ندارند؛ با‌این‌حال، بعید به‌نظر می‌رسد اسنپ‌چت یا اینستاگرام حداقل در آینده نزدیک برای حذف قابلیت استوری از پلتفرم‌هایشان تصمیمی بگیرند.

شما کاربران زومیت چقدر از قابلیت استوری لینکدین استفاده می‌کنید؟ حذف این قابلیت چه تأثیری بر لینکدین خواهد گذاشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات