هاب جدید لنوو رونمایی شد

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
لنوو نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart خود را در حالی رونمایی کرد که دنیا بیش‌ازپیش به وجود چنین دستگاهی نیاز دارد.
تبلیغات

دنیاگیری کرونا (Covid-19) اهمیت کنفرانس‌های ویدئویی آنلاین را بیش‌از‌پیش کرده است و در این دوران که خیلی‌ها دورکار هستند و افراد دیگری کارشان را از داخل شرکت پیش می‌برند، نیاز به اتاق تلکنفرانس (اتاق مجازی) و ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط با افراد دورکار و داخل شرکت به این اندازه احساس نمی‌شد. نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart لنوو از چهار بلندگوی بهبودیافته و داخلی، میکروفن قدرتمند و صفحه‌نمایش ۱۰/۱ اینچی لمسی با وضوح Full HD تشکیل شده است که بتوانید راحت‌تر به برنامه و کنترل Microsoft Teams دسترسی داشته باشید. 

هاب جدید لنوو مکانیزم تک‌کابله دارد که به‌کمک آن می‌توانید از تمامی ارتباطات لازم ازجمله کابل برق و کابل شبکه‌ی اترنت و اتصال به مانیتور بزرگ‌تر بهره ببرید. همچنین، مکانیزم تک‌کابله به شما کمک خواهد کرد که میز کار تمیز‌تر و خلوت‌تری داشته باشید. این دستگاه به CPU اینتل Core i5 اینتل با فناوری vPRO مجهز است که نویددهنده‌ی عملکرد مطلوب آن است. 

دستگاه ThinkSmart Hub از سیستم امنیتی ThinkShield و دو سال گارانتی برخوردار است. خدمات پس‌از‌فروش این دستگاه شامل راهنمایی کامل و نصب و ایرادگیری آن مخصوص تمامی خریداران این محصول است. نسخه‌ی جدید هاب ThinkSmart لنوو ۱،۸۰۰ دلار قیمت دارد و ماه آینده در بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات