گیگابایت از لپ‌تاپ U21MD با صفحه نمایش چندلمسی پرده برداشت

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گیگابایت در نمایشگاه CES 2014 هم با مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدیدی خود وارد میدان شده که قبلاً از لپ‌تاپ رده اول Aorus این کمپانی برایتان گفتیم. امروز مدل دیگری را بررسی می‌کنیم که سخت‌افزار چندان قدتمندی ندارد ولیکن یک لپ‌تاپ 3 کاره است که صفحه‌نمایش آن در حالت‌های مختلف قرار می‌گیرد. با ما باشید.
تبلیغات

U21MD صفحه نمایش فول اچ‌دی ندارد، پردازنده‌ی قدرتمند 4 هسته‌ای و دو کارت گرافیک هم ندارد، درست بر عکس Aorus است ولیکن یک لپ‌تاپ 3 کاره‌ی 11.6 اینچی است که به هر شکلی می‌توان از آن استفاده کرد که صفحه نمایش آن از نوع چند لمسی است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی دارد. فضای ذخیره‌سازی آن ترکیبی از SSD و HDD است، 1 ترابایت هارد دیسک و نهایتاً یک SSD با ظرفیت 256 گیگابایت که واسط ارتباطی آن mSATA یا مینی‌ساتا است. بنابراین سرعت آن نسبتاً بالاست.

Gigabyte-Announces-U21MD-3in1-Laptop-Desktop-2

در این لپ‌تاپ پورت USB 3.0، خروجی HDMI، تکنولوژی صوتی Dolby Home Theater v4 و در نهایت صفحه کلیدی با نور پس‌زمینه هم به چشم می‌خورد.

ابعاد U21MD به ترتیب 298 در 226 در 20 میلی‌متر است و وزن آن 1390 گرم است که البته اگر SSD هم روی آن نصب شود به 1490 گرم می‌رسد.

کامل‌کننده‌ی U21MD داک D21 گیگابایت است که به کمک آن می‌توان از لپ‌تاپ به صورت دسکتاپ استفاده کرد. به کمک این داک اتصال موس و کیبورد امکان‌پذیر می‌شود و علاوه بر این پورت‌های USB و HDMI و در نهایت اسپیکر هم اضافه می‌شوند.

Gigabyte-Announces-U21MD-3in1-Laptop-Desktop-3

گیگابایت هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این دو محصول اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

  برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات