ال‌جی از کامپیوترهای اسلایدرها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای بدون کیس رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی از کامپیوترهای جدید مبتنی بر ویندوز 8 شامل اسلایدرها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای بدون کیس در CES 2014 رونمایی می‌کند
تبلیغات

ال‌جی همچون دیگر کمپانی‌های مطرح حوزه فناوری، هفته آینده در نمایشگاه CES 2014 حاضر خواهد شد و جدیدترین محصولات خود را رونمایی خواهد کرد. این کمپانی امروز اعلام نموده که قصد دارد چند مدل لپ‌تاپ، کامپیوتر تبدیل شدنی و کامپیوتر بدون کیس را به CES بیاورد.

کامپیوتر اسلایدر ال جی با نام Tab-Book 2 شناخته می‌شود که صفحه کلید فیزیکی آن در زیر صفحه نمایش جای گرفته و به تبلت تبدیل می‌شود. این کامپیوتر شبیه به Vaio Duo است و نقش تبلت و لپ تاپ را ایفا می‌کند.

Tab Book 2 از یک صفحه نمایش 11.6 اینچ چند-لمسی بهره می‌برد که احتمالا رزولوشن آن 1080p است. این کامپیوتر در واقع نسخه بهبود یافته Tab Book ال جی است که سال گذشته در CES 2013 رونمایی شد. نسخه جدید Tab Book حدود 16.7 میلی متر ضخامت و 1.05 کیلوگرم وزن دارد. این کامپیوتر از پردازنده Core i5 اینتل از خانواده Haswell بهره می‌برد.

کامپیوتر بعدی ال جی یک All in One با صفحه نمایش 27 اینچ لمسی است که به سیستم عامل ویندوز 8.1 تجهیز شده است. این کامپیوتر همچنین از پردازنده Core i و گرافیک GeForce GT 740M بهره می‌برد.

ال جی همچنین لپ‌تاپ‌های سبک و باریک خود را نیز از نظر سخت افزاری بروز نموده است. اولترابوک 13 اینچ جدید ال جی تنها 980 گرم وزن و 13.6 میلی متر ضخامت دارد. حاشیه دور صفحه نمایش این کامپیوتر نیز بر خلاف محصولات رقبا بسیار باریک است و به 4.4 میلی متر می‌رسد!

لپ تاپ ال جی با CPU اینتل Core i5 از خانواده Haswell و حافظه SSD در ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. صفحه نمایش 13.3 اینچی این کامپیوتر از نوع IPS LCD است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات