سامسونگ در لپ‌تاپ‌های خود نیز از چرم مصنوعی استفاده خواهد کرد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
گویا استفاده از چرم مصنوعی در محصولات سری گلکسی نوت از جمله گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 10.1 نسخه‌ی 2014 به مذاق سامسونگ خوش آمده است.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد تا لپ‌تاپ‌های خود را نیز با استفاده از چرم مصنوعی به بازار عرضه کند. براساس شایعات جدید، کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا لپ‌ تاپ‌ سامسونگ سری ATIV Book 9 را با استفاده از پوشش چرم مصنوعی به بازار عرضه کند.

این خبر توسط وب‌سایت کره‌ای Seeko منتشر شده است که به‌همراه متن خبر، تصویری از یک لپ‌تاپ سفید رنگ که از پوشش مصنوعی چرم بهره می‌برد، قابل مشاهده است. گویا یکی از اعضای این وب‌سایت خبری در کنفرانس اس آکادمی سامسونگ که در کره‌ی جنوبی برگزار شده بود، حضور داشته و موفق به ثبت این تصویر شده است.

هنوز جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ ارائه نشده است، اما یکی از برجسته‌ترین مواردی که به‌‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن برشمرده می‌شود، بهره‌گیری از بلندگوهایی با قدرت 2 وات است. همچنین این لپ‌تاپ به‌همراه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مایکروسافت، ویندوز 8.1 به بازار عرضه خواهد شد.

هرچند تصویر ثبت شده توسط Seeko آنچنان قابل استناد نیست، اما می‌توان این تصویر را تا حدودی متقاعد کننده عنوان کرد. انتظار می‌رود تا خط مشیی را که سامسونگ در تولید سخت‌افزار سری گلکسی‌نوت دنبال کرده است در این لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار دهد. ضمنا همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌شود، یک حلقه‌ی کرومی دور تا دور تاچ‌پد قرار گفته است تا ظاهری زیبا را برای آن به ارمغان بیاورد. انتظار داریم تا اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ را در نمایشگاه CES 2014 که در روزهای آتی برگزار خواهد شد، ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات