لپ‌تاپ‌های جدید HP در گروه اولترابوک‌ها به همراه مانیتور EliteDisplay S230tm و Classmate 10 معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به پایان سال میلادی اچ‌پی از سری محصولات جدید خود شامل لپ‌تاپ و مانیتور رونمایی کرد.
تبلیغات

 اولین محصولی که امروز اچ‌پی از آن رونمایی شد، مربوط به خانواده لپ‌تاپ‌های باریک و سبک این شرکت است. لپ تاپ اچ‌ پی EliteBook Folio 1040 G1 که به همراه اولترابوک دیگری با نام EliteBook Revolve G2 معرفی شد، اعضای جدید خانواده اولترابوک‌های HP را تشکیل می‌دهند. 

اولترا بوک Folio، از بدنه  مرغوب آلومینیومی بهره‌ می‌برد که در آن از صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن انتخابی 1920 در 1080 یا رزولوشن 1600 در 900 استفاده شده است. این اولترابوک وزنی معادل 3.3 پوند و ضخامتی نزدیک به 15.9 میلی‌متر دارد و HP برای دستیابی به این وزن و ضخامت اندک، ناچار به حذف پورت VGA و جک Ethernet از دستگاه شده است. 

لپ‌تاپ اچ‌پی Folio 1040 G1 همچنین اولین محصولی محسوب می‌شود که با تکنولوژی ForcePad، که برای جایگزینی دکمه‌های فیزیکی قابل کلیک با صفحه حساس به فشار استفاده می‌شود، تولید می‌شود.

به لحاظ امنیتی نیز، محصول جدید HP را می‌توان با هزار و یک راه حل قدرتمند محافظت کرد. از تشخیص اثرانگشت گرفته تا تکنولوژی کارت‌خوان هوشمند و پردازشگرهای vPRO شرکت اینتل که برای حفاظت از اطلاعات شما، دیوار دفاعی سختی در مقابل دیگران تشکیل می‌دهند. این اولترابوک همچنین در قلب خود از نسل چهارم پردازشگرهای اینتل، هسول، بهره می‌برد و عمر باطری در آن نیز به 10 ساعت می‌رسد. این محصول از هم اکنون با قیمت 1,299 دلار در بازار به فروش می‌رسد. 

محصول دوم گروه اولترابوک‌های HP، اولترا بوک Revolve G2 نام دارد. این محصول نیز در رده محصولات هیبریدی قرار می‌گیرد که با چرخاندن صفحه نمایش لمسی آن به جهات مختلف یا قرار دادن آن در پشت دستگاه، شمایل تبلت در آن دیده می‌شود. این اولترابوک همچنین از گیرنده رادیویی LTE، پردازشگرهای هسول اینتل و قلم ویژه Stylus بهره می‌برد. این مدل نیز از اواخر ماه جاری و با قیمت 1,364 دلار به فروش خواهد رسید. 

در ادامه HP، از Classmate 10 رونمایی کرد. ClassMate ها نیز ابتکار دیگری از اینتل در ایجاد خانواده‌ای تازه همچون اولترابوک‌ها در دنیای سخت‌افزار به شمار می‌روند. Classmate 10 از پردازشگر سری Celeron N2000 تولید اینتل بهره می‌برد و در آن برنامه‌های تحصیلی-آموزشی تولید اینتل یافت می‌شود. این دستگاه کوچک 10 اینچی نیز در ابتدای سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. 

آخرین محصول سبد گجت‌های HP دیگر به لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌ها ربطی ندارد،‌ بلکه بازار صفحه نمایش‌ها را هدف گرفته است. مانیتور EliteDisplay S230tm صفحه نمایشی 23 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 دارد که می‌تواند تا زوایه‌ای نزدیک به 15 درجه از سطح زمین قرار بگیرد. همچنین شیشه تخت و مات قرار گرفته روی این مانیتور اچ پی سبب می‌شود تا محتویات آن به راحتی در معرض نورهای شدید قابل رویت باشد. این مانیتور همچنین از خروجی‌های رایج تصویر از جمله Dvi-D نیز بهره‌مند می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات