ژست‌های حرکتی leap Motion به محصولات HP افزوده شد

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
تکنولوژی‌‌های مرتبط با کنترل لپ‌تاپ و کامپیوتر از طریق حرکات دست، روش جدیدی است که تاکنون به طور فراگیری در دنیای کامپیوترها مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است. اما HP‌ یکی از سازندگانی است که می‌خواهد پایش را فراتر از مرزهای تکنولوژی‌ها فعلی بگذارد و Leap Motion را به سبد محصولاتش اضافه نماید. با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات بیشتری از این تکنولوژی آشنا کنیم.
تبلیغات

 برای آن دسته از افرادی که نام Leap Motion‌ به گوششان نخورده است، باید گفت که این تکنولوژی در واقع برای کنترل کامپیوتر از طریق شبیه‌سازی حرکات دست با دقت بسیار بالا ابداع شده است. در سپتامبر سال گذشته، شرکت HP وعده استفاده از این قابلیت را در خط تولید لپ تاپ Envy 17 داد تا به عنوان اولین سازنده‌ای که از این تکنولوژی در لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برد شناخته شود. البته شرکت‌های ایسر و ایسوس نیز نمونه اولیه از محصولاتی که از این فناروی بهره می‌برند را معرفی کرده‌اند.

overview-bannery4

با گذشت مدت زیادی از این وعده و وعیدها، قرار است کیبوردهای جداگانه و تعدادی از لپ‌تاپ‌های این شرکت به همراه این قابلیت تولید و عرضه شوند. 8 محصول از  گروه کامپیوترهای بدون کیس (All-in-One) این شرکت به همراه سه کامپیوتر رومیزی از جمله این محصولات می‌باشند. 

هنوز صحبتی از شرکت‌هایی که قرار است با HP‌ برای ایجاد تجربه‌ای بهتر از این تکنولوژی و تبدیل آن به واقعیتی قابل لمس و مورد استفاده همکاری کنند، صحبتی به میان نیامده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات