ایسر کروم‌بوک لمسی C720P را معرفی کرد

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل با کروم‌بوک‌های خود در حال گسترش امپراطوری خود در دنیای لپ‌تاپ‌ها است. پس از تجربیات موفقیت آمیز سری نکسوس در تبلت‌ها و تلفن‌های همراه، گوگل امیدوارانه در حال ارائه‌ی محصولات بی‌بدیلی تحت نام کروم‌بوک به بازار است که آخرین نمونه‌ی آن لپ‌تاپ چند لمسی C720P ایسر است.
تبلیغات

کروم‌بوک 1,299 دلاری پیکسل کمپانی گوگل، تنها لپ‌تاپ موجود در این پلتفرم با صفحه‌ی نمایش لمسی بود، اما امروز علاقمندان به کروم‌بوک‌ها قادرند تا گزینه‌ی دیگری را با صفحه‌ی نمایش لمسی و با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنند. ایسر کروم‌بوک لمسی خود را با نام C720P معرفی کرد که قیمت آن 299 دلار است و ایسر در نظر دارد تا آن را از طریق آمازون، فروشگاه‌های بست‌بای و همچنین فروشگاه آنلاین ایسر در نیمه ی دوم ماه جاری به بازار عرضه کند.

علاوه بر صفحه‌ی نمایش چند لمسی موجود، سایر امکانات تعبیه شده در این کروم بوک همچون نمونه‌ی غیرلمسی این لپ‌‌تاپ است. از‌این‌رو در این نمونه نیز می‌توان از سرعت بوت  7 ثانیه‌ای و همچنین عمر باتری 7.5 ساعته که در اثر استفاده از پردازنده‌ی هسول ممکن شده، بهره برد.

کروم‌بوک C720P دارای یک حافظه‌ی فلش 32 گیگابایتی است که در مقایسه با C720 شاهد افزایشی 16 گیگابایتی بوده است. ماه گذشته نمونه‌ی ارزان‌قیمت C720 با قیمت 199 دلار به بازار عرضه شد که مکمل نسخه ی 249 دلاری بود. هم‌اکنون نیز کاربران می‌توانند با 50 دلار بیشتر از قابلیت استفاده از صفحه ی نمایش لمسی بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات