لپ تاپ اندرویدی لنوو با نام A10 معرفی شد

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
لنوو -بزرگ‌ترین تولیدکننده PC در دنیا- یک لپ‌تاپ ارزان قیمت اندرویدی را با نام Lenovo A10 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است و از یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت راک‌چیپ بهره می‌برد.
تبلیغات

لپ‌تاپ A10 لنوو همچنین دارای 2 گیگابایت حافظه رم بوده و به سیستم عامل اندروید 4.2 مجهز شده است. لنوو ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ دارای طول عمر باتری 9 ساعته در پخش ویدیو پشت سر هم است.

اما این لپ‌تاپ چه چیزی بیشتر از یک تبلت با صفحه کلید فیزیکی در اختیار کاربر قرار می‌دهد؟ لنوو دو حالت نرم افزاری را برای A10 در نظر گرفته است. در حالت اول که Laptop Mode نامیده شده، رابط کاربری سفارشی لنوو برروی هسته اندروید اجرا می‌شود که در آن یک نوار وظیفه برای بهبود مالتی‌تسینگ وجود دارد و علاوه بر آن نرم افزار ویژه‌ای برای مدیریت فایل‌ها و اسناد در نظر گرفته شده است.

وقتی لپ‌تاپ را می‌چرخانید وارد وضعیت تبلت می‌شوید که در آن رابط کاربری استاندارد اندروید شبیه به آنچه در اکثر تبلت‌ها شاهد آن هستیم، اجرا می‌شود.

A10 حدود 17.3 میلی متر ضخامت و 1 کیلوگرم وزن دارد. پردازنده 4 هسته‌ای ساخت Rockchip این لپ‌تاپ نیز براساس معماری Cortex-A9 شرکت آرم طراحی شده است.

هنوز قیمت و زمان عرضه A10 اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این محصول به زودی و با قیمت مناسبی روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات