lenovo Yoga 2 Pro معرفی شد:‌ پردازنده Core i7 هسول، صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچ، حافظه 500 گیگابایت از نوع SSD

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بعد از موفقیت نسبی نسخه اول لپ‌تاپ هیبریدی لنوو با نام Yoga، این بار نوبت به معرفی نسخه بروز شده آن با نام Lenovo Yoga pro 2 رسیده است. برای آشنایی با این لپ‌تاپ قدرتمند با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 بدون شک عضو جدید خانواده Yoga لنوو، محصول منحصر به فردی‌ است. صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی با پشتیبانی از 10 انگشت به صورت همزمان که همراه با بالاترین رزولوشن در لپ‌تاپ‌های موجود در بازار،‌ یعنی رزولوشن 3200 در1800 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 یک صفحه نمایش ایده‌آل برای تماشای فیلم و بازی کردن به وجود آورده است. این صفحه نمایش IPS همچنین با زاویه دید 178 درجه، باعث دیده شدن لپ‌تاپ حتی از فاصله‌ای نزدیک به کناره‌ها بدون افت کیفیت می‌شود.

lenovo yuga

اما مزیت‌های محصول جدید چینی‌ها به صفحه نمایش ختم نمی‌شود. Yoga 2 Pro از وزنی معادل 1.39 کیلوگرم که در ضخامتی برابر 15.5 میلی‌متر پخش شده است، بهره می‌برد. طراحی لپ‌تاپ جدید لنوو به گونه‌ای است که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند دستگاه را به یکی از چهار حالت « تبلت، لپ‌تاپ، ایستاده و خمیده» در آورند.

بخش داخلی این لپ‌تاپ نیز از چهارمین نسل پردازشگر اینتل Core i7 ULT،‌ حافظه SSD‌ با گنجایش 512 گیگابایت و تکنولوژی WiDi اینتل که برای استریم بدون سیم محتوا بر روی تلویزیون‌ها استفاده می‌شود، بهره می‌برد. در قسمت روبروی دستگاه، بلندگوهای Dolby Home Theater برای پخش صدا به چشم می‌خورند. باطری با طول عمر 9 ساعت، صفحه کلید خاکستری یا نارنجی‌رنگ به همراه آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز 8 نیز اجزای دیگر این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.

لپ‌تاپ-تبلت هیبریدی و همه فن حریف Yoga 2 Pro، قابلیت‌های و برنامه‌های مخصوص لنوو را نیز در خود جای داده است. قابلیت‌هایی همچون نرم‌افزار Yoga Pics که وظیفه‌اش معرفی برنامه‌های مورد نیاز در حالت‌های مختلف لپ‌تاپ است. برای مثال در حالت تبلت،‌ این برنامه، بازی‌های محبوبی همچون Birizzle یا برنامه‌هایی همچون Zinio که مخصوص خواندن فایل‌های الکترونیکی‌ است، پیشنهاد می‌دهد یا در حالت خمیده، برنامه‌هایی همچون Fresh Paint و برنامه استریم موزیک Rara را به کاربران توصیه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات