باز طراحی لپ‌تاپ‌های سری Envy و Pavilion شرکت HP برای سال 2013، شامل یک لپ تاپ با رزولوشن 3200 در 1800

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هیولت پاکارد به تازگی دست به باز طراحی لپ‌تاپ‌های سری Envy و Pavilion خود برای سال جدید میلادی زده است که یکی از آن‌ها دارای صفحه نمایشی به وضوح 1800×3200 پیکسل است. البته آن‌ها در سال گذشته لپ‌تاپ‌های نازک و سبک خود را به طراحی‌های لبه نرم مجهز کرده بودند و برای نمونه قسمت‌هایی نظیر صفحه کلید، تاچ پد، درب و فریم آنها دست خوش تغییر شده بودند. که امسال این تغییرات در تمامی مدل‌های اچ‌پی اعمال خواهد شد.
تبلیغات

لپ‌تاپ 399 دلاری Pavilion TouchSmart 11 دارای پردازنده‌ی کم مصرف Temash کمپانی AMD است. این دستگاه 11.6 اینچی دارای صفحه کلید کامل ، تاچ پد دو کلیده و درگاه‌های ورودی / خروجی تمام عیاری است که از آن جمله می‌توان به سه پورت USB، یک پورت HDMI، VGA، اترنت، و کارت خوان SD اشاره کرد. این دستگاه قرار است از 26 ژوئن به بازار عرضه شود.

از این گذشته، اولترابوک HP Envy 14 با صفحه لمسی که شباهت زیادی به مک‌بوک پرو با صفحه‌ی رتینا دارد نیز در راه است. قیمت این لپ‌تاپ با صفحه نمایش 14 اینچ  با رزولوشن 768×1366 از 699 دلار شروع شده و می‌توان نسخه‌های دیگر آن را با صفحه نمایش 900×1600 یا 1800×3200 پیکسل هم تهیه کرد، که از تابستان سال جاری در دسترس خواهند بود. همچنین لپ‌تاپ Envy 14 TouchSmart و برادر بزرگ‌ترش HP Envy 15 TouchSmart هر دو دارای صفحات نمایش بدون فریم و تمام صفحه عرضه خواهند شد.

اگر هم ترجیح می‌دهید بجای هزینه کردن برای اولترابوک، از نوت‌بوک استفاده کنید، می‌توانید مدل 15 اینچ را با 529 دلار تهیه فرمایید. این مدل به جهت استفاده از پردازنده‌ی AMD و دیسک سخت معمولی دارای قیمت پایین‌تری است. با این وجود به قابلیت تشخیص اثر انگشت مجهز است، خصوصیتی که در حال حاضر در لپ‌تاپ‌های سری Envy اچ‌پی به صورت استاندارد بدل شده. قرار است Envy 14 TouchSmart نیز از 26 ژوئن و مدل‌های 15 اینچ از 5 ژوئن در بازار موچود باشند.

اگر به دنبال مدل‌های قدرتمندتری هستید، می‌توانید از Envy 15 و Envy 17 استفاده کنید، گرچه این لپ‌تاپ‌ها فاقد «تاچ‌اسمارت» یا «اولترابوک» هستند، و به جای استفاده از صفحه‌ی لمسی دارای پردازنده‌ی قدرتمندتر، گنجایش داخلی بیشتر، اسپیکرهای قوی‌تر، و کارت گرافیکی از نوع Nvidia می‌باشند. البته هنوز جزئیات کاملی از این موضوع منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد لپ‌تاپ Envy 17 از 5 ژوئن با قیمت 699 دلار به بازار عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود پردازنده برخی از این لپ تاپ‌ها از خانواده Haswell اینتل باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات