قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های تجاری سرفیس لپ تاپ ۶ و سرفیس پرو ۱۰ اعلام شد

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ تاپ ۶ تجاری از نمای جلو
نسخه‌‌های تجاری سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد.
تبلیغات

مایکروسافت نسخه‌ی تجاری سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ را معرفی کرد. محصولات جدید مایکروسافت از پردازنده اینتل Core Ultra، کلید میانبر کوپایلت و واحد پردازش عصبی (NPU) بهره می‌برند.

فروش نسخه‌ی تجاری لپ تاپ مایکروسافت و جدیدترین تبلت مایکروسافت از تاریخ ۲۱ فروردین آغاز می‌شود. مایکروسافت نسخه‌های تجاری محصولاتش را برای کسب‌و‌کار‌ها عرضه می‌کند. کاربران عادی برای دسترسی به محصولات جدید مایکروسافت باید تا ۳۱ اردیبهشت منتظر بمانند.

نسخه تجاری سرفیس پرو ۱۰
مدل تجاری سرفیس پرو ۱۰

نسخه‌ی تجاری سرفیس پرو ۱۰ با دو پردازنده‌ی Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 165U عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پایه‌ی این لپ‌تاپِ تبلت‌شو رم ۸ گیگابایتی دارد و در بهترین نسخه، با رم ۶۴ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. قیمت تبلت مایکروسافت در نسخه‌ی پایه ۱٬۱۹۹ دلار خواهد بود.

نسخه‌ی تجاری سرفیس پرو ۱۰ همچنان با نمایشگر LCD به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر این تبلت به پوشش ضدانعکاس جدید مجهز شده و همچنین ۳۳ درصد روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبل دارد.

نسخه تجاری سرفیس لپ تاپ ۶
مدل تجاری سرفیس لپ‌تاپ ۶

مایکروسافت در نسخه‌ی تجاری سرفیس لپ‌تاپ ۶ از پردازنده‌ی سری H اینتل استفاده کرده است. این لپ‌تاپ با دو پردازنده‌ی Core Ultra 5 135H و Core Ultra 7 165H به بازار عرضه خواهد شد. قیمت لپ‌ تاپ جدید مایکروسافت در نسخه‌ی پایه ۱٬۱۹۹ دلار خواهد بود

مایکروسافت امسال نیز زبان طراحی خود را تغییر نداده است و نسخه‌ی تجاری سرفیس پرو ۱۰ از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با سرفیس پرو ۹ ندارد. نسخه‌ی تجاری سرفیس لپ‌تاپ ۶ نیز طراحی مشابهی با سرفیس لپ تاپ ۵ دارد؛ با این تفاوت که یک عدد پورت تاندربولت اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات