لپ تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو با نمایشگر اولد و پردازنده اینتل از راه رسید

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو Black Edition از نمای جلو و جانبی و نمایش پورت‌های سمت راست
نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو با نمایشگر با کیفیت و طراحی ظریف معرفی شد.
تبلیغات

ایسر از لپ‌ تاپ سوییفت گو ۱۶ پرو Black Edition رونمایی کرد. این لپ‌تاپ با بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی به رنگ مشکی مات و نمایشگر اولد، کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال ترکیبی از زیبایی، عملکرد و دوام در لپ‌تاپ هستند.

مدل بلک‌ادیشن سوییفت گو ۱۶ پرو از نسل ۱۳ پردازنده اینتل در دو کانفیگ بهره می‌برد. کانفیگ پایه با پردازنده‌ی Core i5-13420H و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و کانفیگ دوم با پردازنده‌ی Core i7-13620H و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 دردسترس قرار می‌گیرد.

لپ‌تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو Black Edition از نمای پشت
لپ‌تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو Black Edition از نمای جلو

هر دو کانفیگ یاد شده با یک ترابایت SSD از نوع PCIe Gen 4 همراه می‌شوند که می‌توان آن را تا دو ترابایت ارتقا داد. جدیدترین لپ‌تاپ ایسر صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با وضوح 3.2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت دارد.

لپ‌تاپ ایسر سوییفت گو ۱۶ پرو Black Edition از نمای جلو و جانبی سمت چپ

سوییفت گو ۱۶ پرو از درگاه‌ HDMI 2.1 و microSD و دو درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ بهره می‌برد و به وب‌کم 1440p با فناوری PurifiedVoice مجهز است که به‌کمک هوش مصنوعی نویز صدا را کاهش می‌دهد.

قیمت لپ تاپ جدید ایسر در کانفیگ پایه از ۱٬۰۹۹ یورو آغاز می‌شود. قیمت لپ تاپ ایسر در بهترین کانفیگ به ۱٬۲۹۹ دلار می‌رسد. سوییفت گو ۱۶ پرو بلک ادیشن از فصل دوم سال ۲۰۲۴ دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات