با رونمایی XPS 2024، لپ‌تاپ‌های XPS 2023 دل تخفیف خوردند

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
Dell XPS 15 2020 / Dell XPS 17 2020
اگر خارج از ایران هستید، اکنون بهترین موقع برای خرید مدل ۲۰۲۳ لپ‌تاپ‌های هیجان‌انگیز سری Dell XPS است.
تبلیغات

اگر قیمت مک بوک اپل برای شما زیاد است و از طرفی نمی‌خواهید وارد اکوسیستم این شرکت شوید، لپ تاپ دل سری XPS می‌تواند گزینه‌ی جایگزین مناسبی باشد. این محصولات در نسخه‌های ۱۳ تا ۱۷ اینچ دردسترس هستند و با کانفیگ‌های مختلف برای رفع نیازهای هر کاربری به‌فروش می‌رسند.

اکنون قیمت لپ تاپ دل XPS سری ۲۰۲۳ با نزدیک‌ شدن به CES 2024 کاهش یافته است و خریداران می‌توانند این محصولات را با قیمت تخفیفی سفار دهند.

دل XPS 13 از ۵۹۹ دلار تا ۷۹۹ دلار

لپ تاپ دل XPS 13 روی میز

دل XPS 13 گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به‌دنبال لپ‌تاپی کوچک و سبک هستند. در دل این محصول شاهد پردازنده اینتل Core i5-1230U هستیم که برای رفع کارهای روزانه عالی به‌نظر می‌رسد. این محصول با رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود و از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به نمایشگر ۱۳٫۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل اشاره کرد.

اکنون کاهش قیمت لپ تاپ XPS 13 دل سال گذشته باعث شده است به گزینه‌ای جذاب برای خریدان تبدیل شود.

دل XPS 15 از ۲٬۲۲۹ دلار تا ۲٬۷۹۹ دلار

لپ تاپ دل XPS 15 روی میز

اگر لپ‌تاپ نازک و سبک نیاز دارید ولی به‌طور همزمان ابعاد نمایشگر برایتان اهمیت زیادی دارد، دل XPS 15 یکی از بهترین گزینه‌ها است. این محصول از پردازنده‌ی قدرتمند اینتل Core i9-13900H بهره می‌برد و می‌تواند ابزاری جذاب برای تولیدکنندگان محتوا در هنگام حرکت باشد.

XPS 15 دل جایگزینی عالی برای مک‌بوک است که با کیفیتی مشابه آن اما سیستم‌عامل ویندوز به‌فروش می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به رم ۳۲ گیگابایتی و گرافیک RTX 4060 اشاره کرد که باعث می‌شود برای اجرای بازی‌های گرافیکی و انجام کارهای سنگین نیز مناسب باشد.

دل XPS 17 از ۳٬۰۴۹ دلار تا ۳٬۷۴۹ دلار

لپ تاپ دل XPS 17 روی زمین نیمه باز

یافتن لپ‌تاپی که به‌طور همزمان نمایشگر بزرگ، بدنه‌ی سبک و نازک داشته باشد بسیار سخت به‌نظر می‌رسد. اگر به‌دنبال لپ‌تاپی قدرتمند با نمایشگر بزرگ هستید، XPS 17 دل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این محصول از پردازنده‌ی Core i9-13900H استفاده می‌کند و در دل خود گرافیک انویدیا مدل RTX 4080 دارد.

از دیگر ویژگی‌های دل XPS 17 می‌توان به رم ۳۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی اشاره کرد که آن را به محصولی قدرتمند و کامل برای انجام هر کاری از تایپ ساده گرفته تا بازی و تدوین ویدیو و ساخت موسیقی تبدیل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات