ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16
پردازده‌ی نسل چهارده اینتل در لپ‌تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 از واحد پردازش عصبی داخلی برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی بهره می‌برد.
تبلیغات

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 رونمایی کرد. این محصول از پردازنده‌ اینتل Core Ultra بهره می‌برد و به واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای عملکردهای پیشرفته‌ی هوش مصنوعی مجهز شده است. این پردازنده‌ها کارایی و سرعت را در اولویت قرار می‌دهند و اینتل قول داده در معیارهای گرافیکی نیز دوبرابر سریع‌تر از نسل قبل باشند.

لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 هیولای به‌تمام معنا است. این محصول در قوی‌ترین کانفیگ با پردازنده‌ی Core Ultra 9 و گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 به‌فروش می‌رسد. چنین مشخصاتی به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌های مدرن را با کیفیت بسیار زیاد و پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو و بهبود تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی اجرا کنند.

لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16

نمایشگر ۱۶ اینچی لپ‌تاپ ایسر Predator Triton Neo در چند نسخه عرضه می‌شود و حداکثر از وضوح 3.2K با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از نسبت‌ تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و با فناوری‌هایی مثل انویدیا G-Sync و Optimus سازگار است.

خریداران می‌توانند Predator Triton Neo 16 را حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe Gen 4 سفارش دهند. این کامپیوتر از فناوری اختصاصی Purifier Voice 2.0 پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که نویز تصویر را با هوش مصنوعی کاهش می‌دهد.

قیمت لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 برای مدل پایه ۱۵۰۰ دلار است و این محصول از ماه مارس (اسفند و فروردین) دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات