ردمی بوک ۱۶ همچون مک بوک پرو به دو فن مجهز خواهد بود

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ردمی بوک ۱۶ اینچ ۲۰۲۴
لپ‌تاپ ردمی بوک ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ با پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل و رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی در ۲۹ نوامبر (۸ آذر ۱۴۰۲) از لپ‌تاپ‌های جدید خود یعنی ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ در کنار گوشی‌های هوشمند سری ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. این شرکت اکنون برخی مشخصات کلیدی لپ‌تاپ جدیدش را به‌اشتراک گذاشته است.

ردمی می‌گوید، ردمی بوک ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ به پردازنده اینتل Core i5-13500H مجهز شده است. این سی پی یو ۱۲ هسته و ۱۶ تِرد دارد و فرکانس آن در حالت توربو به ۴٫۷ گیگاهرتز می‌رسد.

دستگاه مذکور همچنین به رم LPDDR5 با فرکانس ۶۴۰۰ مگاهرتز مجهز شده و توان مصرفی آن ۴۷ وات است. از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ شیائومی می‌توان به خنک‌ کننده‌ دوگانه‌ی آن اشاره کرد.

انتظار می‌رود ردمی بوک ۱۴ اینچ ۲۰۲۴ مشخصات مشابه مدل ۱۶ اینچی خود داشته باشد اما نمی‌دانیم شیائومی از چه پردازنده‌ای در این مدل استفاده خواهد کرد و از طرفی توان مصرفی دستگاه مشخص نیست.

لپ تاپ ردمی بوک ۱۶ اینچ ۲۰۲۴
تیزر رسمی ردمی برای لپ‌تاپ ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ اینچ ۲۰۲۴

شیائومی همچنین اعلام کرد ردمی بوک آينده‌ به‌طور کامل با اکوسیستم HyperOS Connect شیائومی ادغام شده است. این یعنی لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۴ ردمی بوک می‌توانند به‌طور یکپارچه به گوشی شیائومی، تبلت و سایر لوازم‌ خانگی این برند متصل شوند و امکاناتی مثل انتقال فایل، انتقال تصویر نمایشگر و کنترل آسان چند دستگاه را دراختیار کاربر قرار دهند.

ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ طراحی زیبایی خواهند داشت و حاشیه‌های نمایشگر این محصولات نیز نسبتاً باریک خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های جدید ردمی می‌توان به بدنه‌ی فلزی، پشتیبانی از چند پورت USB-A، درگاه HDMI، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۴ هنوز مشخص نیست اما با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی این محصولات، انتظار داریم اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات